Wednesday, June 30, 2010

Stockholmot

csak holnap fogjuk felfedezni, mert felreertettem a dolgokat, ami nem is csoda, mert itt annyira mas a levego, szoval tisztabb es erosebb, hogy en egesz nap annyira almos vagyok, mint egy idos nenike.
Szoval ma Eskilstunaban es kornyeken nezelodtunk. Lattam kiralyi eskuvos etkeszletet, sok-sok edes piros fahazat, hallgattam sved fuvos zenet, mit meg csinaltam...Ejfelkor meg vilagos van, hajnalban mar vilagos van, nem kell kabatban jarni, mert itt is nyar van Lea draga :), es mivel mar megint alszom el egyultomben, megint nem fogom tudni meglesni azt a pillanatot, mikor itt is sotet van es ejszaka.
Holnap mar tenyleg Stockholmrol is fogok meselni, vagy hat ki tudja...





9 comments:

zsizsa said...

Huh, Svédország, életem egyik legjobb nyaralása! Érezzétek ti is nagyon jól magatokat! :-)

iri said...

Olyan meses minden, foleg ahogy leirod!

zazálea said...

Stockholmban jártam, a levegő olyan friss, az ég oly kék, én még olyat sosem láttam, harapni lehet a levegőt, szerettem.

Zsuzsa said...

Köszi, hogy mesélsz. és a képeket is nagyon köszönöm:) Nagyon szépek!

Klári B. said...

oh, de jo, hogy varhatjuk a eszamolot. :) Varom a kepeket is es a eszamolot is. Erezzetek jol magatokat. :) Nezz meg mindent jol, es kapd a szep dolgokat lencsevegre. :)

Betti said...

Az első és utolsó kép a kedvencem. Remélem lesz még sok-sok kép és beszámoló - derűthozó.

Lea Mónika said...

jaj de szép ott minden. még jó, h ott is nyár van;-) (És meghatódtam, h drágának szólítottál;;))

rojalka said...

De jó, hogy nem kell kabát!
Abba a friss levegőbe én is beleharapnék!

Anonymous said...

De jó :) Szeretem, hogy mindenhol találsz internetet :)