Monday, September 5, 2011

Az idei nyár

legszebb élményét egy szeptemberi estén éltem át, egy szobor márványlépcsőin üldögélve a langyos esőben azokkal, akiket legjobban szeretek ezen a világon, miközben testvériesen megosztva éppen elfogyasztjuk egy pár sült kolbász, egy zsemle és három kis adag sült krumpliból álló vacsoránkat.
A mai nap meghatározó színe pedig a - szerintem - gyönyörű szürke. Ilyenkor legszebbek a piros almák a fán, a gyertya fénye a reggelinél, a nyáron kapott képeslapok a kopottas hűtőszekrényen.
( Ez pedig egy személyiségteszt. Néhány napja egyik példaképemnek a sok közül, Albert Schweitzernek az írásait olvasom újra és újra. A kettőnek csak annyi a köze egymáshoz, hogy ő, a ragyogó mindenféle, és én, az örökösen szégyenkező kis idealista, ugyanabba a személyiségtípusba tartozunk. Mindenki azzal dicsekszik ugye, amivel tud...)


6 comments:

Hajnalka Nagy said...

...a mai nagy hőség után itt is nagy szürkeség és mennyei zuhatag épp :)
szép nap volt a mai! pedig olyan szürkén, 7köznapiasan indult...:)

lucia32 said...

Megcsináltam én is:) Munka közben:) Nos, olyan vagyok mint John D. Rockefeller... :) Leszámítva a piszkos anyagiakat.
A képeid szépek, mint mindig. A Csizmád is szép. Mi több, csinos.:)

lucia32 said...

Ja, és boldog szép szeptembert!

iri said...

Milyen meghitt tud lenni meg egy mosogatokagylo is!Ha van ki azza tegye!

kastanie said...

Képzeld, én is megcsináltam, azonos csoportba tartozunk.

Piroska said...

Orulok, hogy megkaptad a kepeslapomat...gyonyoruek a fotok, amiket keszitettel....