Wednesday, February 5, 2014

Van, aminek

nehéz ellenállni. A nagy, függönytelen, gyerekkéz lenyomatokkal díszített ablakon át áradó napsugár halkan megkocogtatja, majd előbb-utóbb megtöri a téli álmot.
A nap, a nap, lassan erőre kap. Remény, remény ragyog az ág hegyén.* 
Gyönyörű fokföldi ibolyáim egymás után borulnak virágba, ha csak szerényen egyetlen virágnyira is.
Teszi mindenki a maga dolgát.
Ha csak annyit, hogy legyen boldog, ha már semmi különösebb oka a boldogtalanságra,
akkor hát annyit.

*Kányádi Sándor: Ne félj!

12 comments:

Katalin said...

szenzációsan gyönyörűek ezek a fotóid, nem tudok mást mondani, annyira szépek

Csillagos said...

Szépek, bizony!

Holdgyöngy said...

Bizony!

aarkus said...

Szépséges, napsütötte képek és szavak, Márta! :-)

Éva said...

Hmmm, éppen készülőben voltam írni 2 cserép fokföldi ibolyámról( egy itthon, egy munkahelyen), mikor megláttam a te írásod és a képeid.
Megint tudtál adni nekem, mindig többnek érzem magam, ha itt jártam. Töltekezem!

Piroska said...

Gyönyörűűűűűűűek az ibolyáid!!! Én most várom, hogy megjelenjen az első bimbó, egyetlen fokföldi ibolyámon :)

Kata said...

Van jópár barátom. De egy ilyen, mint te, még hiányzik:) Nagyon

zazálea said...

nagyon finomak ezek a fotók!

G.Marta said...

Régebben a munkahelyemen csodálatos ibolyáim voltak.Itthon valami oknál fogva sorra elpusztultak. Feladtam, évek óta nincs. Képeid most felbuzdítottak, újra fogok próbálkozni. Köszönöm!!!

márta said...

De jó!

Köszönöm nektek!

Éva said...

Jöttem írni a síelős, szép bejegyzésekre, de nem találom őket.
Eszembe juttattad az én salzburgi emlékeimet is!:-)

márta said...

Nekem nem tetszettek annyira, kicsit átírtam őket, de csak most értem rá. Mesélj a te salzburgi emlékeidről. :) Mindig csak átsuhanunk rajta, pedig napokig el tudnék ott bóklászni...