Wednesday, June 27, 2007

Azért attól még,

hogy ezerféle könyvet olvasok egyszerre, s ezért tulajdonképpen egyiket sem rendesen, - el sem merem mondani, hogy minek-miknek fogtam hozzá már megint,- azért a Biblia a námber oán, mostanság a Példabeszédek és Prédikátor könyvét olvasom. Az előbbi tele van olyannal, hogy ki a bölcs, és ki a bolond, és én legtöbbször az utóbbi kategóriába tudom sorolni magam :( De nagyon szeretem, mert csak úgy, szeretem, és kész. A Prédikátor könyvétől pedig totál depressziós leszek néha, bááár ma éppen nem is, mert azt olvastam, hogy :"Aki mindig csak a szelet figyeli, nem vet, és aki csak a fellegeket lesi, nem arat." És pont ennek hatására el is határoztam valamit, de nem mondom meg, hogy mit, de azt hiszem, eljön lassan az ideje, hogy új dolgokat "vessek" és ne azt nézzem, hogy miért ne tegyem. És még találtam egy olyan Babits idézetet is, hogy: "Ne mondj le semmiről. Minden lemondás / egy kis halál...meghalni bűn, ne mondj le semmiről:/ minden vágyad az Isten szava benned/ mutatva, merre rendelte menned." És még tudjátok mit olvastam? Egy olyan cikket a magánbiztosítás kontra társadalmi biztosítás az egészségügyben témában, amiből most már értem, hogy miről is van szó. Szóval, mindenféle van már a fejemben, csak éppen káposztalé nem.

No comments: