Monday, October 19, 2015

a világ végén,

itt, ahol néhány kisasszony szerint - kikről többet sajnos nem árulhatok el - lakunk, ködbe burkolózik esténként az erdő.
ilyenkor indulunk el rendes napi sétánkra, kettecskén.
csak nagy ritkán jönnek a gyerekek is, ők inkább tanulnak, vagy dolguk van, vagy egyszerűen csak bevonulnak a szobájukba, a telefonjukba, bezárkózva egy oly külön világba, hova én nem léphetek be csak úgy.
kitéve a láthatatlan tábla: átépítés miatt átmenetileg zárva.
én pedig, mit tehetnék.
örülök, hogy van facebook, és like, és instagram, és whatsapp, és emoticon, s ki tudja micsoda, miről még nem is hallottam.
főzök egy-egy csésze forró csokit, habbal a tetején, leteszem az asztalukra, majd, mielőtt kilépnénk a szitáló ködbe, küldök még egy üzenetet is, kódolva, hogy akkor is értsék, komolyan mondom, ha egyszer véletlenül a Marson kötnének ki:
♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥

11 comments:

Katalin said...

♥♥♥
imádom az erdőködöt, a forró csokit habbal, és a hangulatjeleket,mert akkor is látható, ha a szem épp másfelé gondol:))♥

Agi said...

Nagyon hangulatosak a képek. És azt gondolom, jó lehet a lányaidnak lenni:)

aliz said...

kamaszodnak? :)

iri said...

Nagyon titokzatos helyen laktok!

Katalin said...

https://www.facebook.com/WooliesToys/posts/998670460184443


:))

Timi said...

Én szívesen laknék ilyen világvégén! :o)))
Csodásak lehetnek ezek a séták...♥♥♥

Éva said...

Szeretem a ködöt! Mesésen tompítja az éleket.

L. M. Zsuzsi said...

ÓÓ, a köd a legszebb égi dolgok egyike, a fátyol, a homály, a titok... a kamaszkor is az. Jó lehet annak a kamaszlánynak, akinek ilyen anyukája van.

Noryta said...


micsoda sejtelmes képek...
romantikusak lehetnek a sétáitok :)

Unknown said...

Kedves Márta!
Most egy kicsikét segítettél nekem, hogy én is csak tegyem a forrócsokit az ajtaja elé, és hagyjam békén, mert jól van ez így... És most sétáljak egyedül. Aztán talán eljön az az idő, amikor újra együtt megyünk.
Köszönöm!

Lele said...

A köd az szép jelkép a kamaszkornak is. Majd megerösödve kilépnek belöle, remélem én ebben reménykedek ;-)