Thursday, December 5, 2019

5.


16 comments:

Katalin said...

fantasztikus jó veled beszélgetni!♥ HALLANI A MADARAKAT is :))), és ahogy beköszönsz: pont így költögetett nagymamám téli szünetben amikor náluk voltam a nagy dunna alatt: "jóreggelt" ♥
és köszönöm az adventi hangulatot, a Bibliát,
annyira OTTHONOS

Katalin said...

és újra és újra meghallgatom (most már túl az első meghatottságomon a "jóreggelt"- hangsúlyodtól♥), és annyi mindent elindítottál, amiket mondtál...
az első - mert a Bibliai gondolataid megérne egy külön fejezetet)- szóval, amit a koment-cunamiról mondtál, lehet (sőt egészen biztos), hogy ez volt az oka, de az IS lehet - ahogy én gondolom - továbbgondolva, hogy nagyon szeretünk, nagyon régen...nekem talán az egyetlen vagy, akit töretlenül folyamatosan elfogadok, és fontosnak tartok..., szóval, hogy barátunk vagy sokunknak, és a barátoknak hangja szaga, teste, közelsége van, valódi húsvér ember (nézd meg, milyen sokan személyes találkozást kezdeményeznek) ...és ehhez juttattál picit közelebb magadhoz. Nehéz veled közel kerülni (fizikai értelemben) mert távol laksz, nem tudunk összefutni egy kávézóban, de ezzel, hog megszólítottál mindenkit, olyan jó kis közösséget hoztál létre, valódibbnak érezhető, ismerős érzéseket adva, ...nem tudom, miért fontos, hogy beszélgessünk - de vágyjuk mindannyian...mert nekem pl. hiányzik, hog olyan ritkán válaszolsz a komentekre, (annál nagyobb öröm, mikor mégis) de nekem sokszor az az érzésem, hogy "iderejted titkosan az ajándékod, és elbújsz", nem várod a reakciót, nekem néha kicsit kevés a párbeszéd...

Katalin said...

mindig félek MINDEN KOMENTNÉL, hogy nem biztos, hogy ugyanazt értjük a másik leírt szaváról

márta said...

Introvertalt vendeglato vagyok. Nagyon szivesen hivok vendegeket, de utana nem en szeretnek a kozeppontban lenni. De nem tudtam es koszonom, hogy szoltal, igyekszem gyakrabban valaszolni a hozzaszolasokra. Koszonom, Kata!

Katalin said...

pontosítani szeretnék: nem csupán az van, hogy "nekem az egyetlen vagy te, akit töretlenül folyamatosan elfogadok, és fontosnak tartok a blogosok közül..." hanem most utánaszámolok TE VAGY AZ EGYETLEN, Te, aki ENGEM elfogad, amióta ismer, töretlenül, ismerve, értve, ...
Olyan sokan eltűntek mellőlem a blogos - tizenvalahány - évek során, vagy mert megunták a blogokat (sajátjukat is), vagy sértődtek meg rám és konokul kitartóan duzzogva bojkottálnak, te vagy az egyetlen HŰSÉGES barátom ♥

Katalin said...

és a KATÁt külön köszönöm♥,
(rideg és kimért távolságtartónak érzem, amikor az anyakönyvezett nevemen szólítanak magánbeszélgetéskor♥)

Anonymous said...

Kedves MÁrta!

Nagyon érdekes, amit a bloggolás új dimenziójaként írsz, de szerintem - legalábbis nálam, nem erről van szó. Nem arról, hogy Te megint produkálsz valamit, és arra reagáltunk ennyien. Nem! Arról van szó, hogy - bár eddig is sok képet tettél fel, de azokon alig látszol, a gondolataidat megosztod velünk, amiért nagyon hálasak vagyunk - de ezzel a vloggolással valahogy föllebbentettél egy függönyt, személyessé vált az egész, beengedtél az életedbe, és ez annyira meghatott, hogy muszáj volt jelezni, hogy igen ITT vagyunk mi is akik csak kukkolunk.
Szeretettel: F.Klárcsi

Anonymous said...

A mai napi meglepetésed pedig megint egy dal: https://www.youtube.com/watch?v=ASbF8Ih_uSQ

Milyen érdekes: nekem ma van a születésnapom, és a barátnőimmel Cseh Tamásról e-mailiztünk.Valamelyiköjük küldte ezt a klippet ajándékként. Teljesen passzol a Te "bibliamagyarázatod"-ra, amiért megint csak hatalmas köszönet: Nem lesz Karácsony, amikor eszembe ne jutnának a szavaid, ill. ha akkor is hallani fogom a hangod, ha ez a rész előkerül.

F. Klárcsi

márta said...

Boldog szuletesnapot, Isten eltessen!

leda said...

De jó volt ma is hallani, Márta! :) Eddig nekem is János evangéliuma volt a kedvencem, épp ezért az új dimenzióért, ami nagyon feszegeti az emberi értelem határait, amiért úgy kell olvasni, hogy minden szónál megállunk közben. Aztán idén belevágtam az adventi kihívásba, és most napról napra olvasom Lukács evangéliumát. Érdekes, hogy most nem a konkrét történések kapják a hangsúlyt, sokkal inkább a mögöttük meghúzódó érzelmek, rácsodálkozások, érthetetlenségek. Hiszen ugyanarról a számunkra nehezen megfogható Isteni dimenzióról van szó ott is. Nekem ez az advent, a karácsony lényege.

Klári B. said...

De jó volt részt venni egy kicsit az áhitatodban. Közzi, hogy megosztottad!

Julianna said...

Kedves Márta!

Csak meg szeretném én is köszönni,hogy csinálod mindezt nekünk,
önzetlenül,szeretetből.

Köszönjük.

Judith

Anonymous said...

Olyan, mintha együtt ülnék egy csésze teával és beszélgetnénk.
Ma betértem hozzád egy csésze teára...
Köszönöm a vendéglátást :)
Betty

Piroska said...

Hatalmas béke és nyugalom árad belőled. Megnyugszik az ember, nemcsak a soraidat olvasva, hanem a hangodat meghallva még jobban...
köszönöm az együtt töltött perceket...
( jól gondolod, szerintem, a rengeteg sok komment okát :)

Sipos Éva said...

Olyan jó, hogy vagy nekünk.

Kati said...

Kedves Márta, én épp a napokban tettem fel itthon az adventi díszeket, és előkerültek a tőled vásárolt, horgolt hófehér hópelyhek is :) Újra köszönöm őket, gyönyörűek, és köszönöm a gondolataidat! áldott adventet!