Sunday, February 15, 2015

az én válentájnom


abban különbözött az összes többitől a világon, hogy most én mentem egész napra dolgozni hétvégén és Ő maradt egész napra itthon a gyerekekkel, a háztartással, és nem az a heppi end, hogy brilliánsan elláttuk volna a mindeddig másiknak kiosztott feladatokat - mert nem, nagyobb lett a káosz, mint valaha - hanem a megértés és megbecsülés, ami amúgy van, nyilván, de száz-százalékosan mégis csak akkor van, ha járunk kicsit egymás cipőjében is,
és még abban is különbözött az összes többitől a világon, hogy én hajnalban nem forró kávét és nem piros rózsát kaptam nagy szeretettel az ágyba, hanem egy kék orchideát,
létezik egyáltalán olyan, hogy kék orchidea? - kérdeztem hitetlenkedve magamtól,
de biztosan létezik, megnéztem, még mindig itt van a konyhaasztalunkon

8 comments:

Lele said...

Kék orchideát csak hollandiai virágkiállitáson láttam. Szép nagyon Tölle! :-)
(PS.én még csak egy hideg kávét se kaptam)

iri said...

Szep!

Timi said...

Kék orchidea? Még sosem láttam ilyet... majd megmutatod? :o)

Katalin said...

ez a macska is ( valami szenzációs :))

Piroska said...

De szép!
Csodás :)

Zsuzsa said...

Kedves Lele! Mi az a Tölle?

Éva said...

A piros tulipán legalább nem okozott nekem fejtörést! :-D
Hogy telt a szombat otthon a dolgozó nélkül? :-)

csillag said...

“Who among us hasn't envied a cat's ability to ignore the cares of daily life and to relax completely?”
~Karen Brademeyer