Saturday, February 7, 2015

fogkrémet

és fésűt venni mentünk be így kettesben a drogériába - az előbbi épp elfogyott itthon, az utóbbi mindenkihez méltatlan, jó kis reggeli ordibálások tárgya minden áldott nap - végül a legdrágább parfüm illatával a csuklómon és egy ajándék szappannal jöttünk ki, válassz egyet Anya, megveszem neked! - mondta kedvesen a Kicsi, s én kiválasztottam a legvaníliásabbat; a könyvtárba visszavinni az elkallódott és megtalált könyvet, valamint kifizetni a tetemes késedelmi díjat, a ruhásboltba pedig csupán néhány létfontosságú selfie érdekében tértünk be, amúgy mindenünk megvan, amire szükségünk lehet:
neked ott vagyok én, nekem pedig itt vagy te

5 comments:

N. said...

az az utolsó mondat... szép.

Piroska said...

Olyan kedvesek vagytok így ketten a Kicsivel :)

Katalin said...

szeretem, mikor pirosban látlak benneteket,
:) a reggeli fésülködést ismerem:))))))

naaagyon tetszik az ajándékszappan!!!!!és a gesztus is:)

Éva said...

Vanília illatú szappan és gyertya... Egy könyv és Velence jut eszembe!

Anonymous said...

És fésűt nem is vettetek?