Sunday, October 31, 2021

Soundtrack.

A bőrönd már becsomagolva, a reggelihez már megterítettek a hotel éttermében. Ahogy oldalt kinézek az erkélyajtón látom, a szembelevő hegyoldalon túl elterülő havas hegycsúcsokat már elérték a napsugarak. Ideje lassan elindulni, az év utolsó néhány napnyi szabadsága után, haza. A hajamban még ma reggel is találtam a tegnapi túra alatt a vörösfenyőkről aláhulló fényes tűlevelekből. Tükörbe nézve még látom a szemeimet megtöltő, a legtitkosabb sarkot is felfrissítő, fagyos szelet. Lábizmaim még lázban égnek a tegnapelőtti, hozzám képest kissé túlméretezett hegycsúcs meghódításának fáradalmaitól. Szívem még mindig gyorsabban dobog egy kicsit a megszokottól eltérő táj és erdő vad szépségétől. A szédítő iramban aláhulló színes falevelek emlékeztetnek, újra és újra, mert minden nap előlről kell kezdenem felépíteni azt, amit lerombol az esténként bekopogtató hitetlenség: változni jó. Elengedni, amit úgysem tudok megtartani, jó. Növekedni, tanulni mindig lehetséges és jó. Minden évszak és életszakasz ugyanannak a filmsorozatnak egy-egy újabb része. Minden életszakasznak saját filmzenéje van. Ami engem illet, a jelenlegi az Art Garfunkel Bright Eyes-ával kezdődik, s senki sem tudja, melyikkel végződik majd. 

9 comments:

Piroska said...

Gyönyörű ❤️🍁🍂🤎

iri-aldasszomj,blogspot com said...

Gyönyörű helyeken jártál!

Kósa Márta said...

Csodás!

Gyöngykaláris said...

Tologatom magamban a mondatot, vagy magam előtt? "változni jó". Félek tőle, valami konok ellenállás ágál benne, miközben félek, hogy sokat veszítek, ha nem. Mindig jókor találnak meg a szavaid. VAgyis pontazok a szavak, amik kellenek, és jókor. Éppen most.
A táj gyönyörű.

Éva said...

Meghallgattam a Bright eyes-t.
Mindegyik kép szép, de az a levélesős kép különösen tetszik. Sok levél van egyszerre a levegőben, még egy darabig keringenek, mielőtt földet érnek. Tényleg szédítő iramban hullanak a levelek, különösen, ha egy erős szélroham megborzolja őket.

f.klarcsi said...

HUh, megint sikerült a szívembe trafálnod, reggel óta ízlelgetem a soraidat. Nekem most ez a film-zeném, bár a barátnőim, hál' Istennek itt vannak körülöttem: https://www.youtube.com/watch?v=fvPynMI6Umc

Aztán rejtvényt is kaptam: Tirol? Vagy Salzburg környéke? Nagyon szépek a képek, írigyed vagyok, ezért a szép őszi túráért. :-))

márta said...

Tirol.:)

Abigél said...

Gyönyörű! 🙂🍂

Klári B. said...

Itt is írom, gyönyörű!