Friday, January 6, 2012

A végtelen történet véget ér.

Szünidő elején - Karácsony előtt közvetlenül, a szomszéd kisváros könyvtárának aprócska kínálatát átnézve -  főleg Michael Ende és Astrid Lindgren könyveket ajánlottam a gyerekeknek az akkor még örömtelien előttünk álló hosszú téli estékre.
Igy szünidő végén a kiolvasott könyvek és végetért szabadság miatti gyermeki szomorúságot - jobb ötlet híján -  forró csokoládéval próbálom elviselhetővé tenni. Ma reggel újból fehér tájra ébredtem. Kicsit nézegettem, kicsit melegedtem a forró teáscsészémnél,  majd sütöttem egy halom palacsintát. Nem értek az elmúló dolgok miatti bánat enyhítéséhez,  de legalább édessé teszem azt, ha már.

10 comments:

iri said...

Ez valahogy olyan szomoruan hangzik!Nem tudom egyeztetni a forro csokoladet a vegtelen tortenet veget eresevel....

márta said...

Nem a te hibád :)...
Csak egy nem túl sikeres szójáték Michael Ende "A végtelen történet"-ére utalva, amit - akárcsak a szünidőt - szerettünk volna, ha tovább tart egy kicsit.

Katalin said...

az a kicsi, hóba fagyott aranyfa mesés

és milyen irigylésre-méltók a gyermeki bánatok, hogy el lehet hessegetni forró csokival:)

iri said...

Oh igy mar sokkal jobb!Jo volt ma reggel ezt talalni itt!

aliz2 said...

lányomnak is egyik nagy kedvence volt a végtelen történet, kiskorában... de találtunk más M. Ende könyvet is:
MOMO :), és elbeszéléskötete is van:
Varázslóiskola és más történetek (1994)

de jut eszembe, ugye németül olvassátok?

Klári B. said...

en se szeretem, ha egy jo tortenet tul hamar veget er... a vakacio utan meg termeszetes, hogy visszasirjuk a meleg otthoni napokat :)

Monika said...

Képzeld!Úgy néz ki,hogy a boltosmeséket a jövő héten lehozzák a raktárból a boltba!!!!!Már alig várom!!!!!
Nekem is a könyvek enyhítenek sok mindenen....♥

Judit Eszter said...

Jó kis könyvet választottatok a szünidőre, mindig szomorkás ,ha véget ér valami, valami jó...de hoz új kezdeteket, új élméneket....csak az a pár óra ,az ilyen, értelek!

videkek said...

Tenyleg csodas az aranyfa...
Marta, Mammka: itt olvastam a boltosmesekrol, megvettem, es bar nem gyerekkonyv, a lanyom felolvastatta maganak parszor. Karacsonyra kapott egy jatek merleget; mindent lemert egyenkent, es mindenrol megallapitotta, mint Nagy bacsiek: "nagy"... Eszembe jutottal, Marta... Ezt is koszonom!

márta said...

Aliz2, igen, németül olvasunk...

Vidékek, akkor biztosan szeretné a Szekrénymeséket is...