Friday, May 25, 2012

Ma reggel is

szép az ég, magához emeli a lesütött szemeket.
Ahogy a régi-új Ige is, amit a napokban hallgatok, énekelek hajnali imádság gyanánt, felemel. Csakis én tudom, milyen nagy szükségem van erre.
Egy kis ideig talán nem fogok tudni - talán nem fogok akarni tudni- ide írni, kisebbfajta jóféle kalandra készülök ugyanis, viszont... Említettem már? Mert ha nem, akkor most mondom, mennyire fontos nekem, hogy vagytok néhányan szerte a világon, akiknek számítok egy kicsit - tudom-tudom, embertől nem várható el, hogy nagyon és hogy örökké, de nagy köszönettel vagyok minden jó szóért, képeslapért, mindenért. Majd jövök.
(And in the meantime, don't be a stranger.)

27 comments:

kovtama said...

Jó utat! :)

aarkus said...

Hiányozni fogsz, várunk vissza!

Éva said...

Éppen most fogalmazgattam magamban, hogy írni kellene arról egy bejegyzést, hogy gyakran távoznak a blogvilágból azok, akiket megszerettem, abbahagyják az írást végleg, vagy jobb esetben egy kis időre. Igen, vannak akiket megszerettünk, és hiányoznak, ha nincsenek jelen. Ez ugye természetes? :-)
A döntéseket persze tudomásul vesszük, hasonló esetben mi magunk is ezt várnánk el.Jó tudni, hogy visszajössz, és hiszem is, hogy így lesz. Veled leszek gondolatban, hiányozni is fogsz, de várlak, várunk is vissza.
Jó, hogy itt marad a blogod addig is!

Babi néni said...

Csatlakozom az előttem szólókhoz! :) Szép napokat! ♥

kastanie said...

Minden jót, Márta!

Katalin said...

so be it



fantasztikusak ezek a képek, annyira lilás hangulatúak

és valahényszor erre járok majd az elkövetkező időkben ezt fogom látni

ezt köszönöm

niqoe said...

Az elottem szolok mindent elmondtak.Eva soraival azonosulok nagyon,koszonom,hogy leirta,igy mar nem ismetlem ugyanazt :)
Minden jot kivanok,es marad a varakozas....

Szeretettel,

Eniko

Hajnalka Nagy said...

remélem csak elutaztok, s azért!
jó utat s majd várjuk a beszámolódat :)
nagy ölelés,
Hajnitól

warrior_e said...

...miért van az, hogy akkor találok rá egy KLASSZ blogra, amikor az "megszűnik" - remélem már most, hogy csak ideiglenes a szünet, addig is olvasom és csodálom a régebbi bejegyzéseket....

Piroska said...

...már most hiányzol nekem Márta...pedig még igazából nem is mentél el....de ahogyan Éva is irta...szerencse, hogy a blogod marad....és remélem te is hamarosan visszatérsz...

...jó utat, és vigyázz magadra, mert tudod, hogy mondta a Kis herceg 'belőled csak egy van, mások többen vannak, ők könnyebben pótolhatók...'

Szeretettel gondolok Rád a távollétedben, és ma este megyünk Csikba, holnap ottleszek a Csiksomlyó-i búcsún, meglátogatjuk a Szüzanyát is, és ott is fogok Rád gondolni egy ima keretében...
(Hallottál ugy-e a Csiksomlyó-i zarándokhelyről??)

Üdv.
Piroska

Réka said...

Nagyon is kedves vagy számomra, megkockáztatom, hogy szeretlek. Köszönöm, hogy vagy!

vacakka said...

Siess vissza!

zafiram said...

Nagyon titokzatos vagy! Én meg kíváncsi...:)
Csupa jót neked!

Éva said...

Piroska írt Csíksomlyóról. Én még nem voltam ott, de nagy vágyam egyszer elmenni.
Nem tudom miért érzem, hogy...

L. M. Zsuzsi said...

Ó, Márta, de kíváncsi vagyok... nagyon hosszú időre mész? remélem nem... :-) Utazás ez, vagy másféle kaland? Érezd jól magad ott, ahol. amit, akikkel...amiért... Én is várom a "viszontlátást"!

Hajnalka Nagy said...

PfingstFerien van!!
Aki megteheti és külföldön van az elutazik, mivel suli/ovi is csak szerdán kezdődik újra -> tehát jó hosszú 7vége van előttünk.
Sztem csak hazautazik Márta a családhoz s ezért nem lesz egy ideig, nah!
Ugye, Márta? :)

Éva said...

Hajnalka, én is kombináltam eleget, és ugyanerre a következtetésre jutottam!:-)))

Piroska said...

Éva, láthatsz nálam fotókat is Csiksomlyóról....

Rád is gondoltam tegnap ott:)

Éva said...

Hajnalka, köszönöm!

Melinda said...

Márta titkolózik... :)
Ezt szeretettel küldöm neked:
http://www.youtube.com/watch?v=vjncyiuwwXQ&feature=related

VRJúlia said...

Megkockáztatom:nekem nagyon-nagyon és örökre. És meg kell tanulnunk ezt elvárni. Akkor meg is kapjuk talán:)
Én tudom, hogy akar majd írni:) Nekem ezt tudnom kell....

Hajnalka Nagy said...

Julia, bocs de ezt nem értem..."meg kell tanulnunk ezt elvárni"??
Én továbbra is szünidőre tippelek, s a blog csak átmenetileg szünetel-pont emiatt! most állandóan egymásba érnek Németo.és Ausztria szerte a vallási munkaszüneti napok s az ember kis szabival még megspékeli lesz belőle egy előnyári szabadságolás...
itt nálunk is, Ausztriában pl.oviban szabadságolja magát egiyk pénteken az egyik, másik pénteken a másik óvónő, s akinek nagyon muszáj az viszi csak, so már vagy 3-4 hete hosszú 7végék egyfolytában... jövő csüt. is vmi vallási ünnep s szinte mki kivezsi csüt.után a pénteket!...
Tehát én reménykedem továbbra is, h nincs itt semmi hókusz-pókusz, Márta majd jön!

Gonda Hajnalka said...

Márta mindenkit feltüzelt....úgy látom! Viszont nem kell mindig és mindent tudnunk....
Ahogy írta a végén: " Majd jövök!"
Bárhol is van a világban és bármilyen kalandra készült, remélem már benne van a javában....!!!!!

Anonymous said...

Kedves Márta,

várom én is, hogy újra írj, mert írásaidból sokszor merítek erőt és hitet. Üdv: Márta Budapestről

VRJúlia said...

Újraolvastam a bejegyzést, és azt hiszem, jól írtam. Én úgyanis úgy értem, hogy Márta érzi, hogy fontos számunkra, akik valamilyen módon kapcsolatba kerültünk vele- de nem akarja azt az érzést kelteni, hogy ezt elvárja, vagy hogy mindenáron és sokáig fontos legyen. Nos én éppen azt akartam írni, hogy igenis, pozitív értelemben elvárhatjuk emberektől, hogy fontosnak tartsanak...én az írásokon keresztül annyi mindent kaptam Mártától, hogy cserébe tőlem elvárhatja, hogy számomra fontos legyen.:)
És be kell vallanom, még ha nagyon halkan is, hogy ha rólam van szó, elvonatkoztatva az eredeti szövegtől, rajtam igencsak segít, ha tudom, fontos vagyok embereknek, bizonyos embereknek, s ha még azt is tudom, hogy örökké...na akkor már érdemes élnem.
Belebonyolodtam? Meg kell írnom majd feleletben is, talán odatévednek, és jobban megértenek.
Üdv, Júlia
PS: Vajon, örül-e Márta, hogy itt vagyunk? :)

Hajnalka Nagy said...

@VRJúlia
köszi, h leírtad, világos!:)

Márta!
látod, látod annyira fáj itt sok mkinek már a hiányod, h mindenféle értekezésekbe kezdünk :) mindennek van értelme, no lám, a szünetnek is!...:)
Várunk!!!

Monika said...

Köszönöm az éneket!!!!!!!!!♥