Friday, October 4, 2013

Az elrontott fényképek boltjában.

Legkedvesebb objektívem tönkremenetele fölötti bánatomat felettébb enyhítette a tudat, hogy a kellő gyászidő letelte után kaptam egy ugyanolyat. Az ugyanolyan abban különbözik a régitől, mikor az még működött, hogy most emezt csakis tágra nyitott rekesszel tudom használni. A lehetőségek igencsak nagymértékben való leszűkülése, már ami a mélyélességek közötti válogatást illeti, felfedezésre váró, izgalmas kis világokat nyit meg előttem.
 Nem új az elv, mégis meglepő: minden szűk-ségben ott van a végtelen. Egyelőre ugyan csak néhány elrontott fénykép formájában, de mit lehet tudni, mit hoz a jövő...
Minden lehetséges.


15 comments:

Monika said...

Hol van itt elrontott fotó? Mert én a varázslatos fotók boltjában találtam magam.Na,jó!Egyet talán mondhatunk elrontottnak.:)

Betti said...

Azt hittem volna, hogy így akartad. :)

iri said...

Azert kisse mulatsz, ugye Marta?

Nagyon sejtelmes, titkos vilagot orokitettel meg!

aarkus said...

Igen, én is azt hittem, hogy direkt szépek.

márta said...

Ezek direkt kísérletek a következő témában: lássuk mi lesz, ha csak egyféle beállítást használhatok ugyanazon az egy dombon, ahol csakis pitypangok vannak, mindezt csakis a reggeli fényben.
:)

Éva said...

Máskor is csináld!Nekem is tetszenek.

kovtama said...

Ezek elrontott képek?? Ezek gyönyörűek! Ronts el még többet.:)

Éva said...

Az első és a negyedik a kedvencem, de nagyon hehéz volt választani.

Anonymous said...

gjhgk

Csárli said...

Gyönyörüek!

Anonymous said...

Mesések...

'Zsike

Adona said...

de szépek! :)

márta said...

Ó, köszönöm!

Kati said...

gyönyörűek!:) egyébként milyen objektívvel fotózol?

Kati said...

gyönyörűek!:) egyébként milyen objektívvel fotózol?