Friday, April 5, 2019

Mikor

december elején - különböző családi és más okok miatt - csökkentettem a munkaidőmet az irodában, már tudtam, hogy amint lehetséges, újranyitom a cipősdoboz boltomat. Továbbra is dolgozom, itthon is sok a tennivaló, ezért lassan haladok. De szabad perceimben igyekszem olyan dolgokkal foglalkozni, melyek igazi örömet okoznak. Az elmúlt hetekben megálmodtam és létrehoztam egy ehhez a bloghoz kapcsolódó zine-t. A bevezető írásból idézek:
A zine egy handmade, self-published, nem professzionális, nem hivatalos kiadvány. Nem célja a nagy forgalom és nagy profit elérése...Készítheti egy vagy több személy, sokszorosítása nyomtatóval, másolóval történik. A legtöbb zine valamilyen adott téma körül forog: kötés, feminizmus, politika, költészet...Legyen hát akkor ez itt egy zine. Egy szeretettel és lelkesedéssel és örömmel megálmodott, írt, ragasztott és rajzolt, egészen kicsi zine. Témája pedig nem más, mint: Minden ami jó. Minden ami szép. Minden ami igaz.
Ha valakit érdekel, a boltban több információ is van róla. Ha valakit érdekel, meghívhat engem egy csésze finom kávéra.

10 comments:

Barbara said...

Kuldtem egy kavera szolo meghivast ;)

márta said...

Millió köszönet!

Anonymous said...

Én is kérnék szépen. Küldtem emailt.
Üdv., Márta Budapestről

muzsika said...

Márta! Igen,zine,,,a megoldás :-)!! Valami kézzelfogható,tőled!azonnal lecsekkolom.es,utólag is, Isten éltessen <3

Katalin said...

mindig csak KAPOK tőled, úgy érzem, én semmit sem adok ahhoz képest
neked adom ezt a leletemet: http://www.naputonline.hu/2017/12/17/rose-auslander-egyperces-novellak/

márta said...

Koszonom!
(Es nem igaz, hogy ahhoz kepest semmit sem...)

Adina said...

Szülinapomra kaptam a kis füzetet! Nagyon tetszik! :)

Adina said...

Szülinapomra kaptam a kis füzetet! Nagyon tetszik! :)

Adina said...

Szülinapomra kaptam a kis füzetet! Nagyon tetszik! :)

márta said...

Koszonom!