Wednesday, June 18, 2014

Provence, mon amour (3)

Egy teljes napot a hegyekből kis kanyargós utakon leereszkedő, majd a Provence-i tájon keresztül-kasul való autózással töltöttünk, itt-ott megállva. A híres levendula-földeket jelentem, láttam. Még nem virágoznak. Egyetlenegyet kivéve, mely mellett az útpadkán egy másik kedves férj is megállt az autóval, míg felesége bevágtatott fényképezőgépével a mező közepére, közben odakiáltva nekem: Doch haben wir eins gefunden! Mégis csak találtunk egyet. Én csak távolról kattintottam egyet, és nem, nem pózoltam levendulával, de hozzáképzeltem a többi millió táblát, amint lilán illatozik a forró francia tájban, ehhez az egyhez, és ez így nekem elég volt és szép. Nagyon szép.


6 comments:

Anonymous said...

Gyönyörű helyek! Köszönet a fotókért!

üdv. Márta Budapestről

iri said...

Csodasan szep minden!

Éva said...

Mikor láttam, hol jártatok, én vártam legalább pár mondatot és legalább egy képet a levenduláról.
Olyan " Mártás" ez a beszámoló, annyira jó, és olyan nagyon köszönöm!:-)

zafiram said...

Kedves Márti! Épp tanulás közepette vagyok és olyan sokat jelentenek a képeid. Pihenésként én is utazom veletek. Gyönyörű helyeken jártok. Köszi, hogy megosztod velünk.

márta said...

Hát tanulnom nekem is nagyon kell.
(Már hazaértünk, mindig utólag írom meg a beszámolókat...)

zafiram said...

Akkor most együtt utazunk a képek segítségével. A tanuláshoz hajrá!