Tuesday, April 17, 2007

Panasz visszavonva

  Nagyon érdemes nekem ide írogatnom. Néhány napja azon zsörtölődtem, hogy milyen lelketlen kis üzeneteket tudnak beépíteni az elektronikai dolgokba. Hát erre fel ma látom, hogy a levelező rendszer már nem írja ki, hogy "nobody", hanem szépen türelmesen villogtatja a kurzort, hogy azt írjak oda, amit akarok. Többször is kipróbáltam és működik. Így hallgattassék meg minden sóhajom... De ha a telefonom is hamarosan azt írja majd ki, hogy:"Tisztelt Úrhölgy, a férjével való kapcsolatához minden jót kívánunk, most csak a beszélgetés szakadt meg!", akkor megeszem a kalapom.

3 comments:

natikrisz said...

:)))))
Ezen a megeszem-en nagyot hahotázok itt magamban!
Írj neki, hátha mégiscsak történik vmi.

Józsi said...

Lehet, valaki meghekkelte neked a freemailt... de a telefonnal nehezebb lesz :)

csillag said...

A freemail-en nekem is pont ez jelent meg, a bejegyzés után ellenőriztem. Mostmár tényleg nem ír ki semmit.