Tuesday, April 24, 2007

Szülői értekezlet

  Most jöttem haza Sára szülői értekezletéről. Annyira büszke vagyok Rá. Mutogattak mindenféle felmérőt, hogy mikor miből hány százalékot teljesített. Van közte nagyon jó és kevésbé jó. Aztán a falon van egy úgynevezett Iskolavár. Ez olyan , mint egy társasjáték, minden kisgyereknek van egy kis figura megfelelője, és a kapott piros pontok arányában léphetnek előre, egészen a várig. És megy a verseny, hogy ki ér be elsőnek. Hát látom, hogy az én Sárám, illetve a figurája, ott kullog a végén.
 Mondom magamban, ejsze csaktán nem az én gyerekem a csapathajtó ebben a társaságban...
Kérdezem is a tanító nénit, hogy ez a tényleges helyzetet mutatja? Állítólag többé-kevésbé igen, de Sárával az a helyzet, hogy fikarcnyit sem érdeklik a piros pontok,és  az itthon elvégzett feladatait, amiért pont jár, ott be se mutatja. Szóval tele vagyunk meg nem adott és be nem számított piros pontokkal. Ott lapulnak valahol a füzetek és könyvek lapjai között. Keresse meg aki akarja. Hát ez van, meg vagyok nyugodva teljesen, nincs baj a prücskömmel, csak mint ahogy már említettem, ő egy álomvilágban él, ahova nem jut be a valóságos világ törtető és versenyző szelleme.

1 comment:

Betti said...

lehet nem a piros pontok a szeretetnyelve :)