Friday, February 19, 2010

11. Vegyél

virágot, ahányszor csak jut rá egy kis pénz, megéri.
Én ma néhány jácinthagymát hoztam haza, mindegyik leányzónak teszek az asztalára egyet, mire hazaérnek az iskolából. Nekem is jut egy és akkor még külön ültetek egyet a kis barátnőnek is, aki mindig nálunk szokott lógni.



12. Lepj meg időnként másokat.
Én vettem néhány szívhez szóló, megkönnyeztető szépidézetes képeslapot, mert kérlek szépen, ilyenre is szükség van néha. Majd este lesz időm nyugodtan megírni őket. Jövő héten néhányan közületek kukkintsatok be a postaládátokba kérlek, előnyben azok, akiknek egyáltalán tudom a címét. :)

9 comments:

iri said...

milyen jo is lehet baratnokent csak "ugy nalad logni"!

Anonymous said...

Hogy adhatnám a tudtodra a címemet úgy, hogy ne tűnjön úgy, mintha én is kapni akarnék? :)

márta said...

Hát úgy, hogy feltűnés nélkül elküldöd nekem. Várom. :)

Unknown said...

hát én akkor megyek is virágért most...:O)

Salomé said...

Mostanában ez (http://www.youtube.com/watch?v=1paOsUB36Nk) a kedvencem:)

(sajnos a belinkeléshez nem nagyon értek)

Egy kis ,,tavaszváró,,:)

Mike Adina said...

a virágvevést én is nagyon élvezem... és a postaládalesést is :P

Vike said...

Nagyon szeretem olvasni a bejegyzéseidet! Árad belőle a családi harmónia, melegség, béke.

Lele said...

Köszönöm szépen!épp most hoztam fel a képeslapot.Olyan aranyos vagy!Annyira találó!

Klári B. said...

Koszike a kepeslapot. :) Nagyon tetszett, es orultem neki :)