Wednesday, February 24, 2010

Énis! énis!

pontosan úgy akarom megigazítani, meg hirtelen letenni és felkapni majd a vastag, fekete keretes szemüvegemet mikor ötvenes nőszemély leszek, mint Meryl Streep tette volt az Egyszerűen bonyolultban, mert ez nagyon fontos és mert akkor mégsem hiába töltöttem el olyan másfél órát az életemből, mikor akár aludhattam is volna, hogy minél inkább egy kellően távoli időpontban nézzek ki majd annyi évesnek, mikor majd úgy szeretném megigazítani meg letenni és felkapni, mint a Meryl Streep.

Mellesleg kinyílt a jácintom és tegnap vagy tegnapelőtt a nap is kisütött egy percre.

4 comments:

H. Mária said...

Nagyon jó ez a kép. :D

kastanie said...

:-)

Gál Edith said...

Hát erre én is csak ezzel tudok válaszolni :))))
NAGYON NAGYON TETSZENEK AZ IRÁSAID!!!!!!!!!

Monika said...

Annyira szeretem Meryl Streepet!!!
Jót mosolyogtam,ugyanis néhány hónap múlva én "ötvenes nőszemély " leszek!!!!!:)))))))
Gyönyörű a fotó!és olyan szépen írsz!