Tuesday, February 23, 2010

Inkább nem

folytatom ezt a számozgatást. Fárasztó nézni hányasnál is tartok, meg hát nem is vagyok éppen az a számozgatós típus. Itt úgyis olyasmiket osztok meg, ami kicsit úgy érdekes a mindennapokban és nem akarok mindenhez állandóan számot rendelni.

Most viszont szakad meg a szívem magam miatt: izomlázam van. Megint elkezdtem futni ugyanis. Mikor ma lélekszakadva és elázva hazaértem, a szomszédasszony épp porszívózott a lépcsőházban és nem is értette, miért kínzom magam ennyire, mikor úgyis olyan sovány vagyok. Hát azért, mert nem a súlyommal vannak problémáim, hanem a lelkemmel és mindenféle képzelt betegségekkel, de a gyötrelmeimet általában nem itt szoktam ecsetelni ugye.
A futás pedig mindenre jó és hasznos, nem beszélve arról, hogy a múlt év őszén elmaradt 10 km-es távot idén azért szeretném megcsinálni, bár ki tudja. Mindig is szerettem elérhetetlen célokat magam elé képzelni.

Nem emlékszem, mutattam-e vajon már a futóútvonalamat, ha igen, nézzétek el nekem, hogy most még egyszer...ezt még az ősszel fényképeztem.






13 comments:

aarkus said...

Hát szép, szép, persze hogy szép, ezt várjuk tőled,
de szörnyen hosszúnak tűnik ez a futóútvonal......
:-))

kastanie said...

gyönyörű, békés tájak vannak felétek

márta said...

:) Majdnem egyformák ezek a képek ha objektív szemmel nézném őket, de én már ismerek minden bokrot és fűszálat...:) Amúgy olyan 3 km hosszú, amin aztán vissza is kell jönni.
És igen, gyönyörű a táj, alig jár ott valaki, mégse jutott még eszembe félni, pedig az lenne a logikus.

Magdalena said...

Hű, de szép! Itt öröm lehet futni! ;) Ha kitavaszodik én is lefényképezem az enyémet.

Lea Mónika said...

és ezeket futás közben készítetted, Márti?;-)
Egyébként itt, komolyan mondom, még nekem is lenne kedvem futni!

márta said...

Most nem azért, de tényleg közben, a Sára pici gépjével. :) Tudod, mindig tartok ilyen kis gyaloglószüneteket, másképp nem bírom, és ezekben a szünetekben fényképeztem.

natikrisz said...

Ez olyan, de olyan szép!
Annyira szeretném, ha felénk is volnának ilyen szép helyek...

vargaera said...

Gyönyörű!!! Az én útvonalam kicsit rövidebb :) :) :) De talán, ha ilyen szép lenne, megérné a fáradtságot! :)
HAJRÁ!!

Józsi said...

Ööö... és hosszában, vagy keresztben futsz ?

Monika said...

Gyönyörű útvonal!!!!Ez tényleg jót tesz a léleknek.....

Szentpyr said...

hümm, hümm... a képeket nézve, még a végén elhiszem, hogy jó dolog futni... pedig áááá!

Anonymous said...

Gyönyörű hely valóban, de 2x3km.... jajj! Emelem kalapom a kitartásod előtt! :-) !

márta said...

Visszafele inkább csak gyaloglok ám. :)

Józsi, először hosszában, aztán keresztben, aztán megint hosszában, aztán megint kicsit keresztben.