Wednesday, February 10, 2010

Pihent aggyal

kitalált valaki egyszer egy ilyesmit , nekem pedig mindig is tetszettek az ilyen kitalációk, gondoltam, eredeti módon kitalálom énis, énis! a saját 100 ötletemet, készen is leszek vele tán, mire megöregszem.

1. A gondosan összegyűjtött kis gyerekrajzokat ragaszd be a füzetedbe.


2. Vegyél kiárusításon aprópénzért valami kis akármit magadnak. Én egy nagymamás csészét vettem, alátéttel, kiválasztottam azt, amelyiknek egy pici hibája is volt, hogy passzoljunk egymáshoz.


3. Gyönyörködj a kézimunkakosaradban meg ami benne van. A hóesésben, minuszokban művelt ablakpucolást pedig azonnal hagyd abba, mert odafagysz a külső ablakhoz.


4. Időnként fotózd le magad a fürdőszoba tükrében és gondolj szeretettel arra a szomorkás, szerencsétlenül kinéző személyre, aki visszanéz rád.


5. Hallgasd meg vagy százszor a 23. Zsoltárnak ezt a feldolgozását.

Folytatás majd következik, mikor eszembe jut, vagy nem következik, ha mégsem jut eszembe.

12 comments:

Fércművek said...

Remélem hamar eszedbejut. :)

Betti said...

Öröm olvasni amit írsz és olyan jó képeket osztasz meg velünk. Üdv az egész családnak.

Anonymous said...

A 2-es nagyon jó!:) lehet, hogy ezután én is az ilyen darabokat fogom választani?:))
Emi

Monika said...

Kérem a folytatást!!!!!!Nagyon szépen kérem!!!!:))))

iri said...

Marcsak azert is hasznos a bloggolas ,mert olvashatlak!

Kriszti said...

Nem is olyan rég akadtam a blogodra, egy ismerősöm olvasottjai között volt. Azvóta rendszeresen is, meg vissza is olvastam egy kicsit, mert nem is olyan rég velünk is majdnem megesett, hogy Németországban folytattuk az életünket a férjem munkája miatt. De aztán mégsem.
Fura ez a blogvilág... ismeretlen ismerős rokonlelkek,közel s távol minden és mindenki :)
Tetszenek a gondolataid, és a képek nagyon szépek!

üdvözöllek,
Kriszti

Gree said...

:) :)

Köszi az ötleteket. A gyerekrajzosat már magamévá is tettem.

Szép napot neked!

marika said...

milyen jó hogy neked ilyesmi eszedbe jut és mégjobb hogy megosztod velünk!:)köszi!

márta said...

:)
Jó, én is úgy tervezem, hogy egyszer meglesz az én fényképpel illusztrált százötletem, csak lassanként fog összegyűlni.

Unknown said...

legyen folytatás, kérjük!!!

Lele said...

2.pontot én is követtem.De végül is úgy döntöttem tovább ajándékozom.

Anonymous said...

Hammer a 23-ik Zsoltar!
udv, izsop