Friday, March 29, 2013

Senkiben.


Valami szomorúság-szerűség az, ami betölt, pedig milyen szép nagy hó esett az éjjel is, pedig mint a mesében, még a születésnapom utáni napra következő nap másnapját is megünnepeljük, és elvisznek engem (köszönöm! köszönöm!) drága szép növények közé, kaktuszok és orchideák, óh! - de. Hiányoznak a barátaim. Sokkal jobban hiányoznak, mint hittem volna. Ez jó. Jó érezni, hogy hiányzik, hogy fáj, hogy élek, hogy szeretek.

A mai napra pedig csak egyetlen mondat:
Nincs senkiben nagyobb szeretet annál, mintha valaki életét adja az ő barátaiért.

10 comments:

Hajnalka Nagy said...

dejóóó, dejóóó Veled örülök! :)
érezd jól magad! :)

csillag said...

te is hiányzol sokaknak. hidd el :)

Piroska said...

Boldog szülinapot kivánok...sajnos csak utólag....

Szeretettel gondolok Rád!

Áldott Húsvétot kivánok Neked és családodnak...

Piroska

Piroska said...

Kaktuszok és orhideák....Kedvenceim nekem is:)

Monika said...

És ráadásul nem csak a barátaiért adta életért,hanem az egész emberiségért.
A virágélmény jót fog tenni.♥

iri said...

Meg sok-sok ilyen masnapjat is megunneplo szulesnapot es Aldott Feltamadasi Unnepet kivanok!

Monika said...

Már tagnap azt éreztem,hogy okoskodásnak fog tünni a hozzászólásom.Remélem,hogy nem esett neked rosszul.Tegnap pont ezt olvastam,amit írtam is, ma meg,amit te írtál.:):"megbékéltetett önmagával Jézus kereszthalála által.".Az eredeti szövegben-ezt olvastam-így van,hogy "újra barátok legyünk Istennel,mint voltunk az Édenben".
Szeretettel!

Melinda said...

Drága Márta!Utólag is fogadd szülinapi jókívánságaimat. Az Úr áldjon meg téged szeretetben, egészségben, türelemben! Áldott feltámadási ünnepet kívánunk a család minden tagjának!
Melinda

márta said...

Mammka, semmi okom nem volt rá, hogy valami is rosszul essen. Az én mondatom a János ev. 15: 13 idézése amúgy...

Köszönöm szépen, hogy írtatok!

márta said...

Köszönöm!