Tuesday, June 18, 2013

Az év

eddigi legforróbb napjából 5 órát alvással, 9 órát autóvezetéssel - s ebből 5 órát gyakorlatilag dugóban való álldogálással és araszolással -, 7 órát pedig nem tudom mivel töltöttem. Főzés, locsolás, pakolgatás, na de hét órán át? A maradék 3 órából egy fél órát tartott az az általam éppen magánüggyé nyilvánított történet, ami miatt az egyik kisasszonnyal Erlangenbe utaztam, a hátralevő 2 és fél órát pedig a kellemest a hasznossal való összekötés jegyében városnézéssel töltöttük. Megnéztük a botanikus kertet - elnézést, de botanikus-kert-rajongó vagyok... -, megnéztünk néhány utcát és megnéztünk egy önfeledten fürdő verebet a szökőkút vizében.
Nem érdemes egyébként számolni az órákat, mert mindig túl keveset alszom.
És túl hamar telnek el egyetlen életem értékes napjai.
De ha már ilyen gyorsan, lehetne-e, hogy mindegyikben legyen valami kis értelem, valami kis maradandó, valami kis önzetlen? Légyszí.

7 comments:

aarkus said...

Jó néha számbavenni az órákat. Így sokkal könnyebb megtalálni azt a kis értelmet, azt a kis maradandót, azt a kis önzetlent, ami mindig adatik, de néha észre sem vesszük.
Szép nap, szép képek.

Gonda Hajnalka said...

Jaj az utolsó képet imádom!!! Tündéri mosoly!! Minden jót nektek Márta!

Katalin said...

olyan a blogod nekem, mintha üzenetet közvetítenél, az én életemhez iránytű

iri said...

Minden amit irsz maradando,minden keped lenyugozo, s foleg nagyon szeretem a rolad keszulteket, s tedd hozza : nem szeretk dicsergetni(de ahol nem lehet megallni!!!!) de ez mar Isten aldasa!

Éva said...

Mikor végigpörgettem a képeket, a lánykádat alaposan megnéztem, mert figyelem, ahogy nőnek.Végül a fehér rózsás, ajtós képnél időztem hosszan, majd megnéztem még egyszer a többit is.
Mostanában a napokat számolom, az órákkal nem foglalkozom, mert már szünet van.Azt csak a munkahelyen szoktam, mikor már nagyon elég, ami néha ott van. Mert van ilyen.Aztán minden elmúlik.

csillag said...

Zeit ist kunst.. hm. szép gondolat.

márta said...

Köszönöm nektek!