Sunday, October 25, 2009

Igazából

kicsit eltűntem, igazából ha nagyon akartam volna, tudtam volna írni, ezek szerint nem akartam nagyon meg sehogysem, de próbálok visszajönni szívvel és lélekkel, igazán. Olyan könnyű lenne néha csak eltűnni, de emlékeztetem magam, hogy tulajdonképpen milyen nagy öröm nekem ez a hely itt és ami jó, arra vigyázni kell.
Voltunk Pápán és visszautazás előtti nap jöttem rá, hogy én nyolc évig éltem ott, de soha nem fotóztam le ezeket a szép épületeket. Így utólag nem is értem magamat.







4 comments:

natikrisz said...

Nekem az erkelyes haz tetszik legjobban. Meg a kavezo. Meg a setalo utca.

Szivesen laknek egy olyan erkelyes hazban vagy a setalo utcan.

Hangulatos hely ez a Papa!

Velkamm.

Monika said...

A fiaink a ref.Kollégiumban tanultak gimiben,lányunk az első évet végezte ott.
Hát,van jó élményünk is meg nem is.....

Magdalena said...

Szép képek! Sokszor nem értékeljük azt, ami ott van a szemünk előtt, amiért nem kell száz kilométereket utazni.
Eltűnési vágyadat megértem, néha én is így vagyok vele. Szerintem nincs benne semmi rossz. Csak akkor írj, amikor tényleg örömöt okoz vagy ha nincs jobb dolgod.:)

Betti said...

Hát... nagyon szép helyen laktatok. Köszi a képeket.