Thursday, October 15, 2009

Összezavarodva a számok világában.

Egy héttel ezelőtt 18 fokban, három nappal ezelőtt 8 fokban plusz esőben plusz szélben, ma reggel pedig 2 fokban plusz szélben futottam. Extrapolálva a tendenciát a következő időszakra, november elején -46 fokban plusz hóviharban kellene futnom, de lehet, hogy tévedek, mert ma két 70 körüli kocogó hölggyel találkoztam meg egy kutyával, és arra gondoltam, hogy a 33 évemmel szégyenszemre nem vagyok olyan fitt, mint ők. Egy idő után aztán eszembe jutott, hogy csak harminckettő vagyok.

4 comments:

iri said...

Isten eltessen!

márta said...

Ja, nincs szülinapom, csak elfelejtettem, hány éves vagyok. :)

Lobelin said...

-)

zafiram said...

Én nem vagyok ennyire stramm, igaz, itt orkán erejű szél tombol napok óta. Viszont kipróbáltam a futópadot, erről majd mindenképpen írok! Előtted viszont le a kalappal!
Bevált a kütyü?