Tuesday, December 18, 2007

Jó,jó, tudom, hogy

senkitse érdekel, de megszavazták tegnap este az egészségügyi reformot. Ez nem meglepő. Nade, az már igen, hogy a meghirdetett és beharangozott mindenféle rendű és rangú sztrájkot is befejezték, alighogy elkezdték , pedig akkora hírverése volt, hogy azt hittem, versenyre kelünk a franciákkal, mert ha valakik, hát ők értenek a sztrájkhoz. Így aztán nem értem, mire volt jó, ha nem is akartak semmit elérni vele. Hiába, a magyaroknak nem sok érzékük van a sztrájkhoz, de legalább sokat tudnak beszélni a semmiről, és éppen ezért szeretem én azt, hogy ez itt az ééén hazám...

2 comments:

Anonymous said...

Pedig igy eros a legbeszelo konkurenciad.. ha francianak szulettel volna, ott ude, magyaros szinfoltnak szamitana a hangod az utcakrol felkapott burkolati elemek zuhanasa, a csapodo viragcserepek es csorrenve szettoro kirakatok larmaja kozott.

Anonymous said...

én szeretem ám a csemegekukoricáidat!:))
emi