Saturday, December 29, 2007

No, hát visszajöttünk,




szép volt, jó volt, és egyáltalán nem volt elég, csak arra, hogy megállapítsam, kifogtam a legjobb férjet a világon, igenis így van, mert csak ő képes eszement hidegben velem kirakatokat bámulni órákon át, bizony...És ettem sült gesztenyét, ettem osztrák sütit, ittam osztrák kávét, és ott adnak grátisz egy pohár vizet is mellé :). És készült egy csomó kép, publikus valamint kevésbé publikus is, de T. szeretné kiválogatni a legszebbeket, mert ahhoz a lányok nem értenek.:) Úgyhogy én csak azt a panziót teszem fel, ahol aludtunk, valamint az esti teát ésésés a reggelimet is. :) (Ja, ahogy odaértünk, már jött is a telefonhívás, hogy Enikő lázas, meg minden, de csodálkoztam is volna rendesen, ha nem így van...)

6 comments:

Anonymous said...

És, az osztrákok magyar teával kedveskedtek nektek, vagy azokat a teás tasakokat ti vittétek otthonról?

Anonymous said...

örülök hogy olyan jó volt:))

Anonymous said...

Nahát, már vissza is jöttetek?

márta said...

Teástasakot én vittem, anélkül nem megyek sehovase.
Magdi, mit gondoltál, lóghatunk egy hétig? :)

liv said...

Gratulálok a pasihoz! :D Gyümölcskenyér recepttel még jövök, jó lesz jövőre, hehe...

amilgade said...

A feltöltődés az egyik legjobb dolog a világon! Örülök, hogy neked sikerült!!!