Wednesday, December 12, 2007

"A normális házasság

nem olyan, mint a szerelem első látásra vagy a Kálvin-féle kegyelem, se nem hirtelen jön, se nem Isten ajándéka. Mint mindenért, amit érdemes megszerezni, ezért is meg kell dolgozni, és meg kell érte fizetni keserves aprópénzzel, kompromisszumokkal és öregedéssel." (A.Alvarez) Egy szösszenet a könyvből, amit olvasok...Tulajdonképpen egyetértek, azzal a különbséggel, hogy attól még lehet Isten ajándéka, hogy meg kell dolgozni érte. És még azt is hozzáteszem, hogy az aprópénz nem mindig keserves, és jó újra beleszeretni a párunkba, és hogy a szerelem az már csak olyan, hogy hozzátartozik az öröm is, a bánat is, egymás "tépése", ölelése, sokminden, csak a közöny, az az egy nem tartozik hozzá.
Mondtam már, hogy hazajött T.? :) A múlt héten... Csak amilyen vagyok, nem írtam róla, mert úgy vagyok vele, hogy ami Vele kapcsolatos, az nem publikus annyira. Úgyis annyi mindent kifecsegek...Svájc-projekt véget ért, de nehogy azt higgyétek, hogy akkor minden megy a régiben. Neeem, dehogy. Van még néhány ötlet a tarsolyban...:) Némettanulás továbbra is aktuális mindenesetre...

5 comments:

Anonymous said...

Hát szólj, hogy otthon van már...

Anonymous said...

Jaj, hogy te milyen vagy...én meg azóta is csak sajnáltalak,hogy te szegény egyedül vagy a 3 gyerekkel...

Anonymous said...

Akkor jösztök haza sziveszterre, ugye jösztök ?

márta said...

Fogalmam nincs. Majd nézz körül, és ha meglátsz, akkor azt jelenti, hogy igen...

Anonymous said...

én meg várom hogy jöjjetek hozzánk:)))