Wednesday, December 19, 2007

S ha már

elővigyázatlanul és tudatlanul ajánlgatok itt zenéket, akkor itt van ni, ez is. Szerintem a balkáni, keleti vagyis a világ ezen a részén kitalált vagy átírt dolgok, s most pont a zenére gondolok, valahogy sokkal érdekesebbek, mint a nyugatiak. Több fantázia van benne. Szerintem. Ezért szeretem a Kusturica filmeket is. Olyan kicsit abszurdak. Mint az élet is sokszor errefele. Kicsit ilyen, kicsit olyan, de a miénk.
Közben eszembe jut egy jó kis balkáni rajzfilm is, ezer éve nem láttam. Egy farkasról szól, aki állandóan ismételget egy orosz vagymilyen mondatot, de ez már nem jut eszébe ennek a felejtős európaijuniós agyamnak...

5 comments:

Anonymous said...

Hogy te milyen jo zeneket tudsz szerelni meg talalni...
na de tuzok lefekudni, Jugoszlavia:D:))

Anonymous said...

én is ismerem azt a farkasos mesét, és szerettem is nézni :D
de az orosz mondatot én sem tudom :))
E.

Anonymous said...

Nu zaietz pagadi? Azt hiszem, erre gondoltal.
Levente

márta said...

Ja, ez az! Te vagy az én memóriám! :)

SKata said...

"Na vigyázz csak"-vagy vmi ilyest jelent.Nyuszi is volt benne és olyasféle viszonyban voltak,mint az imperialista:))) Tom & Jerry,nem?
Szerettem...