Friday, December 14, 2007

Ma reggel

hullt a hó, meg minden, és én direkt jobb lábbal keltem fel, mert az ajándékokat ma akartam megvenni, és nem akartam megint hiába járni. És sikerült, a vállamra ült a múzsa, vagymi, de egy óra alatt mindenkinek lett valami apróság, mert mi mindig és állandóan megegyezünk, hogy csak esetleg valami apróságot adunk egymásnak, de ha az az apróság minőségi, akkor sok apróság sokra megy. Csak annyit árulok el (bár kedves férjem ugyse és már megint nem olvassa a blogom, bezzeg mikor svájciassistentarztoskodott, hogy felvitte a nézettségemet!:)), hogy könyvet most nem vettem senkinekse, ami nagy szó, de muszáj néha újítani. Azért nézelődni még szabad, és azt állapítottam meg, hogy szinte minden olyanvalaki, akinek valamilyen ügy kapcsán felmerült a neve a médiában, az már írt könyvet: gyilkos, tolvaj, valóságsószereplő, mindenféle miniszter, énekes, riporter,olyanok is, akikről életemben nem hallottam, de jó kis vaskos kötet szerzői, és nagyon irigylem őket, hogy ilyen vastag könyveket tele tudtak írni, és még meg is veszik őket.

2 comments:

Anonymous said...

Ha kiadnád a blogodat könyv formában, már jó vaskos kötetre telne belőle neked is, asszem...

márta said...

Kár lenne azért a sok drága papírért, meg az esőerdőkért. Így is kár a sok elpocsékolt időtökért. Micsoda varjú vagyok ma...