Friday, March 28, 2008

Még mindig

fogalmam nincs, miről írjak, pedig a múltkor, a net-klubban annyi mondanivalóm volt. Merthogy jó, hogy épp túl vagyunk egy költözésen, de már mindenki átélt ilyesmit. Semmi érdekes, az ilyesmit egyszerűen túl kell élni, át kell vészelni, humorral kicsit megfűszerezni, például így, amikor az embernek már olyan rövid lesz a memóriája, hogy míg lezár egy dobozt, el is felejti, mit tett bele:

Ígértem pósztot a búcsúzásról is, de ezt most nem tartom be, mert nem akarok érzelgős lenni. Sírás volt. Főleg a fürdőbe bezárkózva. De úgy gondoltam ki, hogy már úgyis annyifelé hagytam a szívemből egy-egy darabot, hát Pápán is hagytam egy jó nagyot, de azért hoztam ide is belőle, mert az ember, ha már költözik, akkor nyitott szívvel tegye. Szerintem. Aztán meglátjuk, hogy sikerül a gyakorlatban. Azért beteszek ide egy képet a csodaszép tulipánjaimról, amit a gyüliben kaptam a gyerekektől.

Amúgy meg nagyjából kipakoltunk, összeszereltük a bútorainkat, feltettük a függönyeinket, kipróbáltuk, hogy süt az itteni sütő pizzát meg kuglófot, már felvilágosítottak, milyen fajta szemetet milyen színű zacskóba kell gyűjteni, meg ilyenek. És van net. Amiért csak majd kell fizetni, mert itt is annyira megbízhatónak tűnünk a népeknek, hogy a 60 eurós modemet csak úgy ideadták, és azt mondták, hogy csak majd májusban kell először fizetni az egészért. Mit mondjak...ha nekik megfelel, akkor nekünk is...:)

5 comments:

Anonymous said...

hat, most dudold halkan a norah kedvencedet: feels like home :)
sok erot a nemethez es az uj vilaghoz.
ha pl. ceylon-ra koltoztetek volna, akkor nem lenne gond a kipakolassal, ott minden folosleges lenne. no, de nehez... s megis az ember azt mondja I will survive :) u2 :)

Tücike said...

Jaj de gyonyoruek azok a tulipanok..

Amugy en is kivanom, hogy mihamarabb otthon erezzetek magatokat az uj vilagban.

Anonymous said...

"Willkommen!":))))

Anonymous said...

amikor a mi költözésünkre gondolok, ami, ugye, nyáron esedékes, gyakran eszembe jutsz... és hát most azt is gondolom, hogy jó neked, már túl vagy rajta :)

Laszlo said...

Nagyon vicces a dobozos kep :D