Thursday, September 24, 2009

Mivel a

régi varrógéppel nem boldogultam, kaptam egy másikat. Használtan vettük, és úgy tűnik, neki nincs allergiája a mártákra.


Friss lelkesedésemben ilyen kis haszontalanság varrásával töltöttem a délutánt...Higgyétek el, nem akarjátok látni, milyen rendetlenség van mindenfelé. Ha az ember nincs résen és a gyerekek azt látják, anya nagyon belemerült valamibe, kihasználják a lakás adta lehetőségeket.:)
Mindenféle kinőtt ruhadarabokból állítottam össze a házikót és virágokat tervezek hímezni köré. Egy könyvben láttam ilyesmit. Még nincs készen és perszehogy nagyon girbegurba lett, de pont az tetszik benne, hogy egy magamfajta kezdőnek is jó érzés varrni, és ha akarom, azt mondhatom a hibákra, mint a pipiske: Én is így akartam!

3 comments:

Klári B. said...

nekem is nagyon tetszik... és mi lesz belőle?

Gyöngyi said...

Nagyon ötletes vagy !!!

Lea Mónika said...

wow!!!!:)