Tuesday, June 19, 2012

Volt ott

még hegy, szél, fenyves, sziklák, juhok, pipacsmezők, hullámok, a kék hétféle árnyalata, ha az égszínt nem számolom hozzá. Olajfák és rózsák, s növények, növények, növények. Bor, gyantaillat, kövek, kagylók.
Emlékszem, egyszer mélységesen megbántódtam valami apróság miatt, - ("...és megköszönöm melankolikus alkatomat..." Váli Dezső) - reggeltől estig mind csak szomorkodtam, teljesen értelmetlenül természetesen, s a lehető legrosszabb példát mutatva mindeneknél drágább, szeretett gyermekeimnek. Emlékszem, olyan nevetségesen egyszerű dolgok szelídítettek aztán meg, mint: egy pohár tea, a finom vacsora, egy kis viccelődés.
Másnap hideg szél fújt, én pedig boldog voltam, hogy milyen sok szép cserépdarabkát találtam a néptelen tengerparton.

6 comments:

iri said...

Marta , draga , azt hiszem ezeket a csodas cserepdarabkakat is csakis te talalhattad meg!
Nagyon szepek kepeid ujbol!

Katalin said...

képzeld, sokan vannak, akik eszelősen gyűjtik az ilyen cserépdarabkákat és nem hagyják veszni: van, aki bizsukat készít belőle, van, aki mozaikot egy tálcára, vagy egy cserépre,
(jó multkorában egy amerikai blogon is olvastam ilyen szenvedélyről)

de a tenger, az milyen gyönyörű,a maga mormogásával, és vitorlatépő széllel,

annyira kevés ilyen élmény jut egy életbe, annyira kicsi időt töltünk együtt, vétek ezt kárbaveszni hagyni depivel

Katalin said...

és jobban megnézve, látom, hogy a hullámok csiszolta üveget is találtál.
mutatok valamit:

http://mindenfleamilyetnkzmveskedtem.blogspot.hu/2011/02/szemetekszer.html

Hajnalka Nagy said...

ez mennyire telibe talált!... sokx járok Hozzád hasonlóan :) (jó ez vagy sem, de hisztis fruska is tud lenni néha igenis egy 2 gyerekes-akár 3 gyerekes nő is, ugye? :) de mily jó, h.túl is lendülünk rajta! :))
fotók tüneményesek!

Éva said...

A jobb alsó sarokban van egy zöldes üveg és majdnem fölötte egy sárga mintás( pöttyök és levéldarabfélék!?) csempedarab...
Meg a többi is, de én leginkább ezeket nézegetem.

csillag said...

köszönöm, hogy veled "utazhattam" én is. olyan jól esett:)