Sunday, December 4, 2011

4.


Van valahol egy dal, ami talán arról szól, hogy a főhősnő félelmei ellenére elindul egy rég elfeledett úton, és ha már elindul, és ha már félelmek, úgy viseli ezeket legalább, mint fején a koronát - ha ez így akár rám nézve is igaz lehetne, akkor én most egy konyhaszéken üldögélő koronás királylány vagyok, valahol tegnap és holnap határán, de igazából persze csak egy elfáradt háziasszony, a hiányzó havat pötyögtetem rá éppen karácsonyi képeslapok rajzolgatása közben pelyhenként a piros papírra.

7 comments:

Katalin said...

áldott a Te készülődésed, mert feltölti az idevándorlókat (is)

és (talán nem is tudod), de sokak életébe pötyögtetsz fehér csillagokat

(látom milyen sokak stílusát, gondolatait megváltoztatod - akaratlanul - és teszed üneppibbé ezeket a napokat (is)

Piroska said...

Hogy mennyi-mennyi energia van Te benned, Márta....

Köszönöm a ma reggeli gondolatot is....ma ez a pár mondat vezérli a gondolataimat....

Éva said...

Tegnap nem voltam itthon és számítógép közelben sem. Viszont eszembe jutott, hogy vajon miről írhattál.:-)
Így is vagy napjaim része.

Marianna said...

Úgy látom,csodás adventünk lesz az idén is!
Köszönöm előre is,Márta!

Hajnalka Nagy said...

Mennyire szépek! és barna boríték a kedvencem, ha csak tehetem olyat veszek mindig :)
Sokat gondolok Rád, és olyan jó, h lélekben oly sokan oly közel vagyunk egymáshoz!
szép advent vasárnapot!
ölel,
Hajni

marta said...

Mindenki csak szépet mond neked!Én rosszat..azt hogy nagyszerü csaj vagy Márta...és ezért imádunk..mindenki..nembaj ha ellopom a fehér pötty -piros papirlapra nevü "ötletedet"?....mivel vettem egy boltban piros boritékot és levélpapirt..Na igy megvan már hogy hogyan tovább!köszi..a gondolataidat is..átjöttek!

márta said...

:))