Friday, January 29, 2010

Naaa, senkise

akar pont a századik lenni?

13 comments:

BKata said...

Miről is van szó? Én szívesen lennék pont századik. De micsoda?

N.Zsuzsi said...

Ahogy nézem, megvan a 100. :)

Anonymous said...

Dehogynem...:) megtiszteletetés!

Nelly said...

ha jól látom, már megkerült a századik olvasód :)

további szép beszámolókat, mert olyan jó téged olvasni!

márta said...

Kiprovokáltam. :)
Én általában nem látom a rendszeres olvasókat, mert Operát használok és abban nem látszik. Ezért lepődtem meg nagyon ma, mikor a Firefoxban láttam, hogy 99.

Feltétlenül szerettem volna személyesen üvdözölni a századikat, mert az olyan szép kerek szám.

Szóval, Salomé, nagyon örülök neked, ölelés innen a messzi távolból. :)

kastanie said...

Nem tudom, fönt vagyok-e rendszeres olvasóként, de a readerben nagy örömmel olvasom mindegyik bejegyzésedet.

Ilyés Zizi és Tibor said...

tuuuuuuudtam hogy erre gondoltal:)) de mna azert nem voltam Biztos benne...csak a cimet mikor lattam egybol ez ugrott be:)

Babi néni said...

:o)

Gratulálok a jubileumi olvasódhoz és a jubileumi olvasódnak is. ;o)

Vacskamati said...

:) Grat! Én is pont ma iratkoztam fel Hozzád. :D

H. Mária said...

Már meg is van a 100.!
Heeheee, de jó, akkor te is a kerek számokért vagy oda. :)

Salomé said...

Köszi a sok gartulációt!Már régóta olvaslak, csak úgy titokban, nagyon megtetszett a blogod, stílusod...Üdvözlöm a lányokat is, azt hiszem évben inkább hozzájuk állok közelebb:)

Sok sok puszi, meg ölelés:

Salomé

BKata said...

Nálam meg firefoxban nem látszik, ezért voltam olyan értetlen és egyben szerencsétlen ott az elején:-(

márta said...

:)) Szerintem meg nagyon aranyos voltál.