Monday, January 18, 2010

Szeretem a hétfőket.

Mert ilyenkor - főleg ha nem lettem azon nyomban depressziós a szürkeségtől meg a hideg esőtől - virágot is veszek magamnak bevásárláskor. Idén először, ráadásul pont fehér tulipánt. Mától kezdve hivatalosan is elkezdtem várni a tavaszt.
Azért is szeretem a hétfőket, mert miután sikerül végre rendet rakni a konyhában - hétvégén állandóan olyan elképesztő összevisszaság lesz - akkor jó elnézegetni az Enikő által szombaton telerajzolt hűtőszekrényt. És olyan ötletem támadt, hogy én meg a tányértartó szekrényre fogok verseket ragasztani s addig ott maradnak, míg meg nem tanulom őket. Jó kis konyha ez.
A hétfők amúgy, attól tartok, egy merő rohanások (meg kirohanások). De legalább büszke lehetek magamra, ha újfent sikerül időben mindenkit mindenhova elvinni és el is hozni. Ezért is szeretem azt a szusszanásnyi időt Weimarban, a zeneiskola kissé lepukkant társalgójában, míg Sárára várunk, még akkor is, ha pontosan tudom, már megint ki fognak könyörögni maguknak valamit a csokiautomatából.

Én nagyon szeretem a lepukkant társalgókat. Szeretem azt a tényt, hogy egyszerre olvasom A Pickwick Klubot Dickenstől, Hellertől A 22-es csapdáját, Csiha Kálmántól a Fény a rácsokont és az Atemschaukelt Herta Müllertől - nem mintha egyikkel is haladnék valamire. Szeretem, hogy ma ingyen kávét kaptam a pékárusnál. S hogy a gyerekeim igazán jószívűek.

S még azt is szeretem, hogy sok kis szépséges, személyes pici blogvilág van, s hogy én is itt vagyok és semmilyen különösebb oknál fogva, de mindezt leírom, és akkor most megyek és főzök magamnak egy rooibos teát, mert az a kedvencem.




19 comments:

penzesbea said...

Ha, de szeretem az ilyen bejegyzeseket...ééééés az ilyen fotókat:)Mintha én is ott lettem volna egy picit, igy utolag.

Fércművek said...

Én nagyon szeretem a blogodat. :)

Lele said...

Olyan szép,mert az egyszerü dolgokban is megtalálod a szépet,a szeretni valót.A vers tanulás ötlete dicsérnivaló.

Monika said...

Annyira megfogott ez a vers!Nem ismertem! Milyen remek ötlet megtanulni! Ezt a Bibliai versekkel is tehetném,mert sosem tudom hol vannak megírva....
Én viszont nem szeretem a hétfőket,sőt: szorongok tőlük! Át kell váltanom a békés-?- hétvégéből a munkahelyi más-életbe.
A virágvásárlás ötletet is ellopom tőled: apró örömszerzés magunknak és a családnak is...
Köszönöm ezt a bejegyzést is.....

Monika said...

Csiha Kálmán könyveiből mindig életerőt kapok!
Néhányszor hallottam őt prédikálni.....Sosem felejtem el!

zsizsa said...

Szép rajzok! :-)
Szép virágok! :-)
Anyukáméknak a nagypapám mindig azt adta büntetésnek, hogy meg kellett tanulniuk egy verset. Tudtak is rengeteget. :-)
Az utolsó képhez: kinagyítva néztem, és először azt hittem, hogy ennyi italt tároltok otthon, kissé meglepődtem, aztán leesett. :-)

Fabrikák said...

Jó lehet OTTHON lenni nálatok!Ettől a bejegyzéstől kicsit olyan mintha ma reggel én is ott lennék nálad roibos teát kortyolgatva, gyerekrajzokat csendben mustrálva:O)

Kicsoda said...

En meg most talaltam meg a blogodat, es valahogy hirtelen vissza kerult 14 eves koromba, mikor 2 nyaron Thuringiaban voltam. Varazslatos hely!
Ahogy irsz az meg csupa melegseg, jo volt igy a szurke reggelben:-)

Zsuzsa said...

Olyan jó volt végig olvasni ezt a kedves bejegyzést! A szép képeket! Köszönöm!
Gyönyörű szép virágod van! nekem is a kedvencem:)
Áldjon meg az Úr kedves Márta!

iri said...

Nahat,a sarga tulipan hiznyzott az en kedvetlen hetfoimbol.Olyan jo volt ma itt nalad!

Kat said...

Egy ideje én is szeretem a hétfőket. Meg úgy általában a hétköznapokat.
És a blogodat is:)

Nyárády Károly said...

Én már Szilveszter óta, azonnal a nyarat várom! :-)

Gál Edith said...

Én is NAGYON SZERETEM A BLOGODAT!
Nyugodtan irjál még máskor is" semmilyen oknál fogva":))))
Leszünk még egy páran, akik olvasni fogjuk...
Áldott hetet nektek!

zafiram said...

Jó idejönni, mert csak úgy árad a pozitív életszemléleted. Jól érzem itt magam!

Lea Mónika said...

a tulipanjaid egyszeruen gyonyoruek!;;) meg engem is megkisertesz, h varjam a tavaszt, pedig en eddig kitartoan egy kis havat vartam, amibol mar lehet hoembert epiteni....;))

márta said...

Köszönöm, amit írtatok. Kimondhatatlanul örültem neki.
:)

PAMIS Takarító Kft. said...

Nekem a péntek jobban bejön:)

Révész Szilvi said...

Én is nagyon szeretem a blogodat :)
Köszönöm, hogy megosztod velünk a mindennapok csodáit, kincseit.
Ha az ember ellátogat hozzád, mindig gazdagabban távozik.

Babi néni said...

Tényleg milyen szép vers! :o) Szinte kedvem támad nekem is megtanulni. :o)