Tuesday, January 5, 2010

Vannak nekem ilyen

mindenféle hóbortjaim. Mondjuk az egyikre rá vagyok kényszerülve. Lévén, hogy még nem rendelkezem külön sofőrrel. Ezért aztán egyfolytában eltévedek, ha oda is találok valahova, akkor visszafele tévedek el, keringek összevissza, de aztán valahogy mindig hazatalálok. Persze félek közben és jajveszékelek, de titokban meg örülök valami homályos oknál fogva, pedig igazán nincs benne semmi de semmi élvezet.

A másik hóbortom az időnkénti megbetegedéseimmel kapcsolatos. Tehát mikor megfázom, vagy ilyesmi. Szóval ilyenkor nem veszek róla tudomást. Persze jajveszékelek meg minden, de ha dolgom van, akkor felkelek és megcsinálom. Mivel eleve soha nincs lázam, ezért pont olyan, mintha soha nem lennék komolyabban beteg. Ma is például. Gyönyörűen sütött a nap, szikrázott a hó, ilyen is ritkán van. Vagy hó nincs, vagy napsütés nincs, vagy szikrázás nincs. Nagyon ki szerettem volna menni a tavakhoz. Nagyon. Oda, ahol futni is szoktam. Tettem magam, hogy nem veszem észre a tükörben a bágyadt szemeimet, a sápadt arcomat, félretettem a józanabbik felét az eszemnek és kimentem. Annyira boldog voltam tőle, mint amikor a vándor útra kell a tarisznyájával kincseket gyűjteni. Hoztam néhány képet, fogadjátok szeretettel, mert megfizet(t)em az árát.





10 comments:

Monika said...

Hűűűűűű!Micsoda fotók!!!és micsoda káprázás és napsütés!
Mi lett a nagy ár? Rosszabbul vagy?:(

Lele said...

Igazán megérte!!!Remélem nem lett komolyabb a náthánál.Gyógyúlást!

Magdalena said...

Gyönyörű képek! És nincs jobb gyógyszer, mint a boldogság. Remélem nem ártott, hanem épp jót tett a séta.

L. M. Zsuzsi said...

Ó, eltévedni, és átélni az izgalmat, hogy keressük az utat, igen, az öröm, és váratlan játék... én is élvezem!!!
Nagyon szép képek! Megérte! És gyógyulj!!!!

zsizsa said...

Szívesen laknék eme utolsó képen álló házban! :-)
Gyógyulgassál tovább! (Én mára lettem jobban, a gyerekek most estek bele.)

Józsi said...

Használj GPS-t. Az eltévedés ellen, mert ez nem egy gyógyszer.



(Tuuudom, tudom, "ezek a férfiak...")

márta said...

A lelkemnek jót tett. A megfázásnak nem annyira, de ezt előre tudtam.

Ugyan már Józsi, ne legyél már igazán ennyire praktikus. :))

Anonymous said...

Én is szeretek eltévedni :) Jobbulást neked!

iri said...

Azert ha teheted meg ha ilyen gyonyorusegeket is szalasztasz el ne fizess arat.Nagyon sajnalnam,s csak mi valljuk karat!

erika.vari@gmail.com said...

Nagyon szépek, milyen rég láttam már ilyen jégvirágokat, ehhez egy kicsit el kell tévedni. Errefelé már a hóemberek és a hómalacok egyaránt olvadoznak.