Tuesday, December 18, 2012

18.


A karácsonyi öröm csendesen érkezik, mint erdő mélyére a reggeli fény.
Hűséges jelenléte előkészíti az útját annak, akit várunk.
Ő pedig nem kiált, nem lármáz, és nem hallatja szavát az utcán.
A megrepedt nádszálat nem töri össze, a füstölgő mécsest nem oltja el.*

Az év utolsó zongoraóráján almát, mogyorót és édességet kaptam Tanja-tól, s az örömöt, hogy sok kis karácsonyi dalt tudok szaggatottan, ámde lelkesen zongorázni. Sose hittem volna.
Ez a ház, ez a szív, ahol én lakom: olyan amilyen. De mindenképpen karácsonyi házikó, benne karácsonyi zenével.

* Ézsaiás könyve 42:2,3

4 comments:

iri said...

Elso mondatod olyan meglepoen szep, es igaz!

Éva said...

"...almát, mogyorót és édességet..."
Valami régi ízű egyszerűség van benne.

Monika said...

Szép.....Én is gyakorolgatom a zongorázást,a karácsonyi énekeket szeretném pötyögni és énelekjen az egész család!:)

Hajni said...

eddig nem írtam megjegyzést, de olvaslak ám! és köszönöm, hogy újra van mivel feltöltődni! Áldott Ünnepet!