Friday, December 28, 2012

Karácsony

második napjának estéjén meggyújtottuk az összes gyertyát, majd szeretettel asztalra tettük mindazt, amink még volt: Sára és Anna zongorán és gitáron eljátszott dalokat, Enikő Mária énekét a Szentírásból, én pedig egy Fekete István elbeszélést.
Mrs. March bölcsességének ugyan én tán sose érek a nyomába, de a kisasszonyaimnak én is! én is! azt mondom, amit ő: Hozz örömet ebbe a házba, hogy megtanuld, milyen légy a saját otthonodban; és ha nem kínálkozik ilyen, akkor is megtanulod, hogy itthon legyél elégedett.

(Az összes képet Bálint barátunk készítette, köszönöm szépen...)

5 comments:

Éva said...

Vártam már egy jelzést és képeket a karácsonyotokról, köszönet érte és az idézetért is.
Olyan a leírás, amilyenre számítottam: otthonos, lélekben gazdag. Jó volt itt lenni, viszem magammal az élményt, mint máskor.

Betti said...

Szép napokat nektek!

iri said...

Kivanni mar csak BOLDOG UJEVET kivanhatok, de az adventi naptarbol utolag is kivettem reszem, s szeretnem megkoszonni a sok szep ajandekot, barsonyosan szep es bajos lanykaid vannak(ekezet az a-n),jo volt egyutt varakozni veletek, s kivanom , hogy az eljovendo Uj esztendoben megoszthassuk ujbol mindazt ami mindennapjainkkal egyutt jar!

Hajnalka Nagy said...

fantasztikus képek!!!

márta said...

Köszönjük szépen!