Saturday, December 22, 2012

22.

Nincs mindig időm leülni játszani mikor kérik, ez igaz.
Hajlandó vagyok viszont hétvégén is korán kelni, hogy időben odategyem főni a nagy fazék levest, hogy aztán mire jó későn leszállingóznak, leülhessek melléjük Charles Dickens-t felolvasni, a Karácsonyi éneket. Elfáradtak a gyerekek, a szünidő első napján még saját ágyuk elrendezése is hosszas kérlelést igénylő feladattá tornyosul.
Nekem sok tennivalóm van még, hát hogyne lenne.
De talán mégis elmegyünk sétálni még ebéd előtt, aztán pedig süthetnénk almát.
A jó hangulat fenntartása érdekében történő fáradozásnak egyébként, - mert benne vagyok -  pont annyi értelmét és látszatát veszem észre, mintha négy-öt tányért szeretnék egyszerre a levegőben tartani.
Ez van most, és semmi más.


10 comments:

Hajnalka Nagy said...

sztem pont ugyanolyan pöttyös bögréim vannak, mint Nálatok az asztalon! :) mindenkor feldobnak, jobb kedvre derítenek! mi is szétszedtük a lakás több sarkát, meg épp rakjuk össze, csak hát ide muszáj volt bekukkantani :P
jó készülődést!

VRJúlia said...

Más bélyegző nincs?....:)

Monika said...

Azt hiszem nekünk még nincsen fánk.:) nem kérdezem az Embert,mert így is feszült , hmmm,öregszünk.Gyönyörű az a bélyeg.
Az én fő feladatom a mindenféle között,hogy nyugodt maradjak és békés és ne sértődjek meg semmin.Közben sütök,takarítok, pakolok,mert szerinte már mindenhol az én kézműves cuccaim vannak,de már csak voltak.:)
Nálatok fel van már díszítve a fa? Én is szeretném holnapra.....
És még eljegyzést is ülünk 26.-án.:)♥SZÉP lesz!!!!!

Éva said...

Én is keresem a "bélyegzőmet"!:-)

Éva said...

"...hogy nyugodt maradjak és békés és ne sértődjek meg semmin..."

Ahogy Mammka mondja, én is így akarom, vagyis nyugodt akarok maradni, mert ilyenkor jönnek ám provokációk:-), és ha más megsértődik, akkor meg kell békítenem, és túltenni magam rajta! Igen, én tegyem magam túl magam rajta, mert engem bánt, ha másnak rossz a környezetemben.
Fát holnap öltöztettem.

Éva said...

Márta, légy szíves töröld végleg a 2 általam is törölted. Annyiszor elment a bejegyzés, pedig nem akartam, de valamit mégis elrontottam.

márta said...

Mindenkinek: :)

Éva: béna vagyok, nem tudom, hogy kell letörölni a kommenteket, pedig régen tudtam. Jó lesz így is, ha csak ki nem okosítasz.
És látom, te is értesz a tányérok levegőben való tartásához...:)

Éva said...

Márta!
-Az általam törölt kommentek alatt( más kommentek alatt is, ott ahol a dátum van) látsz egy nagyon pici szemetesládát.
-Arra kattints, majd pipáld be a kérdés mellett, hogy "véglegesen eltávolítod".
-Aztán kattintás a "megjegyzés törlésére"!

Véglegesen csak a blog tulajdonosa tud törölni, más csak úgy, hogy nyoma marad, ahogy itt is.

Ezek szerint az én küldeményem még nem érkezett meg? :-(

márta said...

Még nem, de jó, akkor van még mire várjak.

Éva said...

Sajnálom, hogy nincs még ott, sok a dolga a postának ezek szerint.
Egy könyvnyi méretű lesz!:-)))Örömmel indítottam útnak.
Látom sikerült a törlés, örülök!