Wednesday, February 18, 2009

Ha


valaki esetleg rákattintana a boltomra, elvileg ezt a sapkát is látnia kellene, de nem fogja, mert már ELKELT! :) Öt percig volt fenn, és valakinek aztán megtetszett. Apró örömök az életben. Az első eladott sapkám. Az első horgolt készítményem, amiért valaki pénzt is hajlandó adni. Nos, már nem tudom hányféleképpen fogalmazzam, de a lényeg ugyanaz: megvették ezt a kis fejfedőt.

Még tanulnom kell ezt az egész boltosdit. Kicsit olcsóbban árazok, mint más, aztán.., odaírtam, hogy két héten belül, ha nem tetszik, vissza lehet küldeni változatlan állapotban az árut (ó, de csúnya szó egy aranyos kis sapkára...:) - szóval próbálok maximálisan rendes eladó lenni.
Meg azon is elgondolkoztam, mennyi időt fordítok én horgolásra...A képen látható sapkát kb. másfél nap alatt készítettem el. Tegnapelőtt este kezdtem el, tegnap csak este folytattam és ma délelőtt befejeztem. Egyszer összeírom, hogy ez órában mennyit jelent. Tudom, hogy nem ez a gyors meggazdagodás útja (viszont fedezi Enikő óvodai havidíjának kb. 1/8-ad részét :), de nem is ez a cél. Jól esik a lelkemnek, hogy valaki - valahol az én sapkámat fogja hordani tavasszal...:)

16 comments:

Viki said...

Gratulálok!:)
Nagyon jó érzés lehet!:)

iri said...

Szivbol orvendek,elso sikerednek.En nem fogok vasarolni.Egyelore!De imadkozom h elkeljen.Hogy jut el a vevohoz? Postazod?

márta said...

Köszi, tényleg nagyon jó érzés. :)

Amúgy igen, postázni fogom, miután megérkezik a számlára a pénz.

Nelly said...

Én is gratulálok!!! És kívánok még sok sok hasonló örömet :)

Betti said...

Márta, egyre szebb sapik kerülnek ki a kezed alól, ügyes vagy!

Budai Evódia said...

csuda-klassz egy nő vagy, te Márta! most ezt jól kell érteni, mert a a szívemből hirtelen ez futott ki az ujjaim közül..s akkor már nem javítom ki. szóval gratulálok!:)

'Zsike said...

jaj, de orulok neked!

marty said...

hol találom az email címedet, mert, ha hazajönnek a lányok, jelentkezek!!!:)

amilgade said...

Gratulálok!!!

márta said...

Köszi, hogy együtt örültök velem. Egyedül nem is esne jól örvendezni. :)

Márti, ide írhatsz: prodan.martakukacgmail.com

Anonymous said...

én is gratulálok;és tényleg aranyos a kis sapi:)))

Anonymous said...

Csatlakozom az előttem szólokhoz. :) Gyönyörűeket alkotsz mostanában...

Anonymous said...

Csatlakozom az előttem szólokhoz. :) Gyönyörűeket alkotsz mostanában...

csillag said...

nagyon szép :)

Kat said...

Nagyon ügyes vagy!:)

Andi said...

Ezigen, szivbol gratulalok hozza !!