Wednesday, February 4, 2009

Lassan

elkészült a harmadik sapka is. A legnehezebb a pillangó kivitelezése volt, de ha egyszer ez volt a tulajdonos kívánsága...:)



Amúgy eléggé foglalt vagyok, sokat főzök-mosok-takarítok, de jó, hogy van kire. Ma este még el kell készítsek néhány ételt előre, mert úgy van, hogy holnap reggel elmegyünk kettecskén egy kicsit Prágába ( ami szerintem a világ legszebb városa ). De ehhez két napra előre étel kell legyen a hűtőben, és úgy egyáltalán, mindent rendben kell hagynom. És természetesen még semmi sincs rendben, mert én a sapkát horgoltam, s mert mindig mindent az utolsó pillanatra hagyok. Na mindegy.
Szóval, (remélem), most egy kicsit nem leszek, de aztán majd megint leszek. Mindenki ügyesen vigyázzon magára. :)

6 comments:

marty said...

rendelésre vállalsz sapkahorgolást?:)Komolyan kérdezem, nyilván nem az elkövetkező egy-két napban:)Érezzétek nagyon jól magatokat!

Anonymous said...

Jo idotoltest Pragaban! Valoban gyonyoru varos, annakidejen nekem a legeslegromantikusabbnak tunt...

márta said...

Köszönöm nektek!
(Márti, mivel eddig még csak ezt a három sapkát horgoltam, felelőtlenség lenne rendelést leadni nekem, de ha ezek a sapkák tetszenek neked, és megadod a méret-szín-miegymás elképzelésed, szívesen készítek a lányaidnak is. Ha eldöntötted, írjál nekem mailt.:)

Anonymous said...

jó kikapcsolodást nektek Pragaban!

Anonymous said...

Kelelmes napokat Prágában! Nagyon tetszenek a sapkák!

amilgade said...

Jó utazást, és kikapcsolódást Nektek!!!!