Wednesday, February 25, 2009

Megérteni

és elkészíteni egy nyomorult kis horgolásmintát nagyobb szellemi kihívás még Fibonacci számsorának és mindenféle következményének átgondolásánál is. Se a megértés - se az elkészítés nem megy még nekem. De mindenesetre az ilyesmivel való bajlódás egy kortyocska vörös bor társaságában remek ellenszere mindenféle búbánatos hangulatoknak.
Amúgy ma arra gondoltam, hogy szeretném, ha lenne egyszer egy virágos kertem. Benne sok-sok levendulával. De addig is kicsit gondoztam a telet túlélő virágaimat, és jó volt nagyon. Például a sárga rózsámról azt hittem, hogy feladta már a túlélésért vívott hősies harcát, de nem. Egy pici hajtás megmaradt, és friss levelei lettek. Kicsit elrendeztem, tűztem mellé egy piros szívet, és így adunk még egymásnak egy esélyt. Egy utolsót, vagy egy utolsó előttit.

No comments: