Tuesday, April 14, 2009

Ilyen

gyönyörűségesen régi borsdaráló boldog tulajdonosa lettem én. Véletlenségből elkunyeráltam valakitől. Felül kell betenni a borsszemeket, aztán lehet boldogan tekergetni azt a kis valamit és lent, abban a kis fiókszerüségben már ott is lesz a frissen darált bors.



Amúgy szünidő van és vele együtt megérkezett az ilyenkor szokásos káoszféleség is a háztartásomba. A kertben furcsaságos dolgok történnek, mert a hagyma és már nem tudom milyen ágyásokban valami egészen más nőtt ki. Szerintem az előző tulajdonos vetett oda valamit az ősszel, de nem tudok rájönni, hogy mit is. Mondtam én, hogy tündérkertem lesz, telis-tele meglepetésekkel. Hagyma helyett szépen meglepődtünk. :)

4 comments:

Mike Adina said...

Szép az élet, ugye?

Betti said...

:)

Anonymous said...

Szia Márta ! nagyon tetszik a borsdaráló, már csak azért is ,mert nekem is van egy ugyan ilyen:-) Az enyém még a nagymamámé volt és gyermekkoromban mi mákot is daráltunk vele. Szép napot :-) Puszi : Rita

márta said...

Szia! :)