Tuesday, April 28, 2009

Viszont, ha már

tündérkert, akkor hadd mutassam meg a levendulaültetvényemet...:) A nagyobbik bokor itt volt, nekem csak meg kellett metsszem néhány hete és most már ilyen szépen kizöldült. A kisebbik bokrot tegnapelőtt ültettem, remélem, hogy megmarad, mert az nem lehet, hogy nekem semmi se maradjon meg. De a balkonon van egy csomó kis levendulapalántának való is elvetve, mert az a tervem, hogy talán tényleg sikerül felnevelnem egy olyan mennyiségű virágot, aminek jobban megfelel majd az "ültetvény" szó...Majd lesz nekem itt egy külön bejáratú kis Provence-em, hogy addig se üljek tétlenül, míg el nem jutok álmaim (egyik) helyére, a csodálatos Franciaországba.



Ez pedig a legfrissebben kinyílt virágom, ráadásul lesz egy ugyanilyen tiszta fehérben is. Kis gyönyörűségeim...:)

5 comments:

Anonymous said...

Én is vetettem levendulamagot. Egy darab se jött ki :( Remélem, te sikerrel jársz.

iri said...

Szep a kis gyonyoruseged.

Mike Adina said...

Ilyen gyönyörűséges virágot kislánykoromban láttam először, Ippen. Ott azt mondták, Jézus-szíve virágnak hívják. A hivatalos neve vajon mi lehet?

márta said...

Ezt a neten találtam róla:

"A szívvirág (Dicentra spectabilis) Kelet-Ázsiából származó, évelő növény. Elterjedt magyar neve szívvirág, de nevezik még lakatvirágnak, Jézus szívének vagy csüngő szívnek is."

Szóval ez egy Dicentra spectabilis..:))

amilgade said...

Nekem elszórják a levenduláim a magokat, és tavasszal, ha nem is az összes, de kikelnek. ;-)
Sajnos az én szívvirágom elpusztult, pedig olyan szép.