Wednesday, April 1, 2009

Nagy

híreim vannak kertügyileg. Ugyanis kinyíltak a jácintok és egyik rózsabokron a rügyekből szép kis pirosas levelek pattantak ki.
Valamint elültettem a gyöngyvirághagymákat és vetettem egy sor zöldhagymát és petrezselymet.
A jó hír még, hogy áttértünk ugyancsak kertügyileg a kommunizmusról a kapitalizmusra, vagyis mindegyik gyerek kapott egy saját kis területet. Szemmel láthatólag megugrott a munkakedvük és csökkent az én sarkamban való vitatkozás azon, hogy éppen ki "segítsen" nekem vagy az arról való eszmecsere, hogy ki ne segítsen nekem. Így mindenki a sajátját rendezi és holnap vehetnek olyan magvakat, amilyet csak akarnak.





7 comments:

kastanie said...

annyira átjön a hangulata!

Eszter said...

Ezért a kis kertért nagyon irigyellek! :)

Tücike said...

Vigyazz nehogy a gyongyviraghagymat egyetek meg a zoldhagyma helyett ;)

Amugy en a zoldbab-ultetes-termelest talaltam a legerdekesebbnek az o korukban. Olyan hamar megjelent az eredmeny, es olyan hamar nott, indazott...

encóka said...

éhes lettem!

Nelly said...

sok sok élményt néktek a kerti munkában :) én is élvezek kint lenni és matatni a kertben :)

márta said...

Tücike, látod, eszembe se jutott a zöldbab. Köszi az ötletet!

Eszti said...

Nekünk is nagyon hiányzik egy ilyen kis kert!! :( A fiaim matathatnának kint egész nap.

De jó ötlet ez a kert-kapitalizmus...:)

Meg a zöldbab is, bár a betondzsungelt nem hiszem, hogy örömmel üdvözölné, mivel panelben lakunk...még.;)