Wednesday, April 29, 2009

Mellesleg

gyönyörűen kizöldűlt a város, egyszerűen nem tudok betelni vele. Szerintem azért is van olyan hogy szépség a világon, hogy könnyebben vigasztalódjon a szívünk, ha úgy adódik. Ezért is mutatok ilyesmi képeket ahelyett, hogy az időnként rám törő honvágyról beszélnék.:)



Amúgy nem is erről akartam írni, hanem a változatosság kedvéért a ...kertről. Amihez tartozik egy pici házikó is. Ez:



Eddig csak a kinti munkákat végeztem, ami mellesleg állandó és soha nincs vége, de tegnap - esős idő lévén - kimentem a gyerekekkel és kicsit rendbe tettem a házat belülről is. Kiporszívóztam, hazahoztam a kimosandó cuccokat (ugyanis a régi tulajdonos mindent otthagyott, aminek én nem nagyon örültem az elején...) és szerencsére nem találtam egeret sehol, mert tudat alatt ettől nagyon féltem. Egész kis lakályos hely lett.



Sára a teát készíti éppen...Szeretném, ha ez egy olyan hely lenne, ahol ők is nyugodtan rendezgethetnének. Tervezünk kihozni festéket, színes ceruzát, papírt, társasjátékokat - és az udvar egyik gazos, elhanyagolt sarkába szeretnék egy kis bungallót összehozni nekik, Apa segítségével persze.
.

5 comments:

marika said...

szép kis házikó:)Örülök hogy van neked ez a kis kerted,és ügyesen ápolgatod látom!

Noémi-Ruth said...

olyan kis meseházikó, annyira kis szép és Sári olyan kis gondoskodó... :D

iri said...

nagyon szep ,bizony megbecsulendo.

Lea Mónika said...

ajj, de szeeeeeeeeep....meg mindjart en is vagyok egy ilyenre:)):))

natikrisz said...

Gyonyoruszep! Almodom ilyenrol en is...
Elvezzetek boldogan! :)