Friday, January 16, 2009

Amúgy meg,

hihetetlen, de...annyi minden belefér egy napba. Tegnapelőtt jött hozzám Bärbel a kislányával egy kis uzsonnára, és én reggeltől délutánig azon gondolkoztam, hogy vajon hogyismondják annak a...nem süteménynek, de valami hasonló mindenesetre, van is hozzávaló speciális sütőm, ami picit hasonlít a melegszendvicssütőhöz. Olyat szerettem volna készíteni, de mivel a receptjét elkevertem valamerre, a neten akartam megkeresni, csak nem tudtam, milyen szót írjak be a keresőbe. Nem és nem jutott eszembe. Próbálkoztam úgy, hogy intenzíven gondolkoztam rajta, aztán úgy, hogy direkt nem gondolkoztam rajta...és ez ment szinte egész nap. Olyan ideges voltam már. Így hát inkább sütöttem muffint, mert annak eszembe jutott a neve. Mikor kész lett ez utóbbi...na, akkor esett le, hogy hát GOFRI. És ezt most csak azért írtam le, hogy legközelebb ne kelljen ennyit erőltetnem az agyam.

9 comments:

Lele said...

Németül az WAFFELN.

Lele said...
This comment has been removed by the author.
ritarozi said...

Őszintén, nagyot nevettem! :DD

idrah said...

Én egyszer így jártam a kürtőskaláccsal. :-) Egy teljes napot gondolkodtam a nevén, és csak aztán tudtam receptet keresni a neten egy kedves német ismerősnek, aki egyszer kóstolta, és beleszeretett. Körülírta, én tudtam is, hogy miről van szó, de a neve...

Józsi said...

Ilyenkor tényleg nem segít a google, de segítettek volna a blogolvasók (azok gondolkozni is tudnak). Ha csak odáig irtad volna, hogy "hasonlít a melegszendvicssütőhöz", akkor egy-kettőre jöttek volna a válaszok :)

márta said...

Józsi, ez sem jutott eszembe. :)))

Klári B. said...

A kolleganomnek van egy kavezoja, ott a Waffel a specialitas :) es olyan finomak :) edes is es sos is :)

Klári B. said...

Amugy en is szoktam igy jarni, hogy tul keson jut eszembe az amit akartam. :) Aztan persze , mindig akkor jutnak eszembe az ilyen fontos dolgok, amikor mar nem aktualis

Noémi-Ruth said...

Akkorát nevettem!!! :))) Te aztán hihetetlen vagy, ahogy leírod ezeket az "eseményeket"!!