Sunday, January 25, 2009

A net

annyi mindenre hasznos és jó...például elhatároztam, hogy megtanulok horgolni. Nem baj, ha nem tökéletesen, mert még mindig jobb, mint semennyire. Belefér az időmbe, mert nyelvtanulás apropóján mostanában mindenféle beszélgetős rádióadásokat hallgatok a neten, s mikor egy-egy (na persze! :) szót nem értek, azt gyorsan bepötyögöm a netes szótárba, s akkor már közben tanulmányozom például a horgolásos honlapokat, s mind eme tevékenységek közepette pedig például horgolok. Vagy krumplit pucolok az ebédhez. Vagy ilyesmi...ki kell használni az időt szerintem. Szóval, száz szónak is egy a vége: a horgolós szakkifejezéseket még ugyan nem tudtam megjegyezni, akárcsak a háromnegyed éve meglévő itteni telefonszámunkat sem, de jónéhány elrontott, kibontott virágocska meg miegymás után ma este elkészült ez a kis nyaklánc magamnak, és nekem tetszik. Az élet apró örömei...

10 comments:

Anonymous said...

jol all neked :)
az elet apro oromei pedig csak hadd tetszedjenek neked... a tobbiek meg tanuljanak meg egyutt orulni veled :)
tovabbi jo horgolast, legyen az akarmilyen nyelven is. mert ugyebar az elet akkor szep ha korul horgolod apro kis oromokkel ;)

Bea said...

Ügyes vagy, Márti. A horgolás nekem is időnként fel-fel bukkanó vágyam , hogy megtanuljam.

Nelly said...

Kedves Márti,
Remélem nem gond, hogy így ismeretlenül is olvasom blogodat - örülök a bejegyzéseidnek és a tevékenységeidnek is :)
Én is szeretek kötni, horgolni, alkotni dolgokat!
ÜGYESEN csinálod és csak így tovább, mert a gyakorlat tesz MESTERRÉ! :)
ÜDV: Nelly

Betti said...

De ügyes vagy! :D

márta said...

Köszi a bejegyzéshez horgolt szép szavaitokat...:)

Nelly, örülök, hogy itt vagy.:) Lehet, hogy majd tanácsot is fogok kérni tőled, ha elakadok valahol...

Nelly said...

Már 5 évesen megtanutam kötni :) anyukám és unokatesóim minden télen kötéssel töltötték a napokat és én sem akartam lemaradni.
Igaz már régóta nem kötöttem - de majd előveszem, ideje lenne felfrissíteni az ismereteket :)
Horgolni is anyukámtól tanultam - ő szép makramékat alkotott - de engem az annyira nem kötött le.

Anonymous said...

ügyes vagy te!!!

Éosz said...

Jaj, Márti, nem hiszem el! Te bármibe kezdesz, mindent meg tudsz csinálni! Született ezermester vagy!

amilgade said...

Ügyes vagy! Én mindig szerettem volna horgolni, de túl lusta vagyok hozzá! ;-)

Klári B. said...

azt hiszem hetedikes voltam, mikor utoljara horgoltam... :) Ugyes vagy, igy ilyen formaban nekem is tetszene a horgolas :)