Friday, January 30, 2009

Narancsfej :)


15 comments:

csillag said...

milyen édes mosoly:)

Clinique-Bogi said...

Nagyon édes! :-)

Betti said...

Szép, a lány és a sapka is.

natikrisz said...

Gyonyoru a fej is, a narancs is. :)

natikrisz said...

Meghogy nem ugyes a kez!

Nelly said...

Édes pofi és aranyos sapi :)

Anonymous said...

Nagyon-nagyon szép!

Babi néni said...

Nagyon szépek együtt (is). :o)

Klári B. said...

:) Pizsamaban sapkaban, szep narancssapkaban szep leanyka... :)koszike a kepeket :) szep a fejen is a sapka :)

'Zsike said...

Kituno ruhatervezo, szep modell!

Anonymous said...

Na neeeee :O Te tényleg most kezdtél horgolni? Áruld már el, hogy honnan tanultad, mert én ugyanolyan benga vagyok horgolásból, mint 1 éve, pedig én is próbáltam gyakorolni, de a sok pálca, meg ráhajtás, vagy mi a szösz kifogott rajtam... Te aztán- szavamra mondom - nagyon ügyes vagy :)

amilgade said...

:-) Nagyon jól sikerült! El sem hiszem, hogy csakúgy "érzéssel" készítetted. Talán azért sikerült olyan jól! ;-)

márta said...

Most muszáj a másik két leányzónak is készíteni egyet-egyet...majd, ha azok is sikeresek lesznek, akkor majd magamra veszem a szép szavakat...:)

A pálcák, félpálcák, ráhajtások nekem se túl tisztán megalapozottak még, és mintát leolvasni se nagyon tudok, illetve eleve nem sok minta van a neten. De az alapok alapjait azért meg lehet tanulni. Én átbogarásztam a következő honlapokat...mást nem nagyon találtam:

http://horgolas.lap.hu/
http://kezimunka.lap.hu/

Tücike said...

Azok a bajgodrocskek levesznek a labamrol.
Alig varom a 3 narancsos kepet :)

Anonymous said...

Gyonyoru sapkak! Mar evek ota szeretnek megtanulni horgolni, de olyan bonyolultnak tunik...
Gratulalok az ugyes kezedhez!
A lanyaitok elkepesztoen szepek es aranyosak!!!!