Saturday, January 31, 2009

Szóval, az

első cetlit Sára húzta ki, ő pedig nem más (remélem, látszik valamennyire), mint Both Erika. :)



Anna húzta a másodikat, ő pedig Klári lett. :)



A harmadik cetlin pedig egy gentleman neve áll: Bélus, akinek most blogot kell indítania. :)



Kérlek, írjatok egy mailt nekem (prodan.martakukacgmail.com), és írjátok meg, milyen színű gyönggyel kérítek a láncokat, illetve milyen hosszú is legyen pontosan.

Illetve: három kislány is szeretett volna nyerni, ezért számukra külön fogok készíteni egy-egy nyakláncot. Angelika, Boglárka és Anita szülei is írjanak egy kívánságmailt nekem. :)

15 comments:

Unknown said...

Jééééééééééé!
Addig húztátok, még én is kikerültem... Köszönöm Enikő!
Sötétzöld gyöngyökkel kérem, és hossza 4 arasz Enikő kicsi szerencsés kezecskéjével mérve...

Bélus

márta said...

:)
Elfelejtettem mondani, hogy a címeteket is írjátok meg.

Anonymous said...

A nem nyerteseknek pedig küldj egy részletes leírást, hogyan csinálod a nyakláncot :-)

Üdv Ibolya néninek és Ambrus bácsinak.

Both Erika said...

én is jéééééééééééééééééééé

jaj én úúúúgy örülök!!!... kételkedtem, hogy annyi jelentkezőből épp rám jutna az a nyaklánc... Sárának arany keze van!!!- mondd meg neki;) :D:D:D (tudod, hogy mennyire örülök??? engem nem szoktak semmiféle sorsoláson kihúzni :))
én is sötét zöld gyöngyökkel kérem szépen :) a méret 2-szer az én araszom, azaz 2 X 22cm :)

Klári B. said...

koszonom Annanak, hogy engem huzott, hamarosan lemerem a nyakam atmerojet es a szint is kitalalom, es akkor megirom emailben :)

Klári B. said...

Amugy nem is szamitottam ra, hogy en is nyerek. Kivancsisagbol neztem meg es meglepodtem, hogy Klari B.-t lattam a kihuzott cetlin. :) DE orulok neki! Reggelig kigondolom, milyen szinu gyongyot kerjek hozza... lehet-e fekete fonalbol bordo gyonggyel?

Anonymous said...

meg ezek a képek, olyan mesések, annyi tündérszép dolog van rajtuk, ha csak ez a pár kép lenne a blogodon már akkor is visszajárnék egy kis napsugárral süttetni a szivemet. Csak a kis cetlikkel van a baj, mert egyiken sem az én " nevem " szerepel...hüp, hüp... ( de legalább nem kell bevallani ki vagyok )
Anyahajó blogját ismered? Ott az egyik nem olyan régi bejegyzéshez bekommentelt valaki pár angol nyelvű horgolós linket. Lehet,hogy érdemes lenne megnézned, nagyon belejöttél a dologba.
( Már ha van kedved tudományos alapokra helyezni a horgolódzást, de igazából úgy tűnik nem nagyon kell neked semmilyen leirás, anélkül is jól feltalálod magad.)
Legyen még sok szép estéd ; ), meg sok rózsaszin miegymás amit aztán leirsz ide, ha már nyaklánc nem jut mindenkinek. 

márta said...

Klári, se fekete cérnát nem találtam eddig, se bordó gyöngyöt, de még megnézem Weimarban is, és értesítelek.:)

Kedves Névtelen, egyvalaki szokott itt engem időnként agyondicsérni...:) De én igazán nem rontom el a titokzatosságodat. Köszi a szép szavakat. Anyahajó blogját ismerem, de a kommenteket nem szoktam elolvasni...nagyon tetszenek a munkái. Meg fogom keresni az angol linkeket.

Amúgy, a sikerre való tekintettel, jövőre megint lesz szülinapi játék...szóljatok rám, ha elfelejteném.

Anonymous said...

Látom a lányok nagyon ragaszkodnak a sapijukhoz :)

csillag said...

na, Bélus, n-ai kiút, kezdheted a blogírást:D

Klári B. said...

akkor majd ird le milyen gyongyeid vannak, es azokbol valasztok... :) ha nincs fekete bordo, akkor jo lesz a feher cernasfekete gyonggyel is. :)
Emailen majd a cimet is megirom. Meg a meretet is. :)

Anonymous said...

úgy látszik, nagyon izgalmas volt a játék! Gratula a nyerteseknek.Én lánc nélül is annak érzem blogod táján magam :) (túlzás nélkül)

Betti said...

Húha!
Zsúfolt hétvégénk volt.
Majd jelzek, ha megbeszéljük és döntünk és főleg kipihnem kicsit magam.
Micsoda ráadás!

Anonymous said...

Látod Márta, tippelgetsz aztán jól összekeversz valakivel, merthogy én egy nagyon visszafogott személy vagyok, úgyhogy dicsérni is nagyon visszafogottan szoktam.: )

márta said...

Én is nagyon visszafogott vagyok ám. :) Akkor inkább nem tippelgetek, abból tényleg soha nem voltam jó.